SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

TBH Mati Demi DAPig

Posted by DETGUAQ Thursday, July 21, 2011



Hari ini satu keputusan rasmi telah di keluarkan oleh kerajaan Malaysia berkaitan kematian TBH.  Telah dipoutuskan bahawa YBH telah membunuh diri.  Dan tindakan bunuh diri beliau bukan disebabkan hendak menjaga maruah SPRM, sebaliknya hendak menjaga maruah DAPig dan melindungi kesalahan majikan beliau yang juga seorang ahli politik. Ulanglah berapa kalipun siasatan, keputusannya akan tetap sama dan aku dari awal lagi telah terima dan percaya bahawa  Teoh Beng Hock telah membunuh diri, sama juga dengan Ahmad Sarbani yang mati semasa dala msiasatan SPRM.  Cuba melarikan diri tetapi tersilkap langkah dan jatuh kebawah dan BAM!  Mati.

Sudah tentu beberapa piuhak berkepntingan akan terus mempertikai keputusan ini dan tidak hairan mereka akan terus 'berniaga' kematian Y^BH untuk meraih keuntungan dalam mendapatkan keuntungan melalui pengaruh.  Semua ini telah diketahui dan tindakan dimasa hadapanpun sudah dapat kita duga, iaitu mereka akanterus berusaha untuk meraih keuntungan dari mendiang TBH yang sudah disahkan membunuh diri.

Tetapi semakin ramai rakyat yang sudah muak dengan promosi oleh mereka walaupun tawaran diskaun kelihatannya amat menarik, hakikatnya tawaran dan promosi mereka semakin tidak diminati dan hingga ketahap meluat.  Orangramai tidak akan lagi mem'bel' bagi kali kedua barang tidak berkualiti walaupun promosi runtuh di awarkan.  RAKYAT SEMAKIN FAHAM.


0 Responses to TBH Mati Demi DAPig

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ