SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

SOKONG BEERSHIT GUNA STADIUM MELAWATI!!!

Posted by Anonymous Wednesday, July 6, 2011


ALHAMDULILLAHIROBBIL ALAMIN......

Kabinet tidak meluluskan permohonan BERSIH untuk menganjurkan perhimpunan di Stadium Merdeka dan Stadium Negara, kata Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim.

Utusan memetik kata Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Dr Rais Yatim sebagai berkata ia kerana BERSIH bukan pertubuhan yang sah.

Sementara itu, Bernama pula melaporkan Rais mengesyorkan agar penganjur perhimpunan Sabtu ini mengadakannya di stadium-stadium di negeri yang ditadbir oleh parti pembangkang.

"Oleh kerana mereka menguasai beberapa negeri dan lantaran gerak kerja politik mereka di Pulau Pinang, Kelantan, Kedah dan Selangor, pilihlah tempat di negeri-negeri mereka. Negeri-negeri di mana kerajaan Barisan Nasional berkuasa dan mentadbir perlu menjadi pilihan kedua," katanya kepada pemberita selepas
mempengerusikan mesyuarat Briged Komunikasi di pejabatnya di sini hari ini.

Rais berkata memandangkan BERSIH yang menganjurkan perhimpunan itu bukan sebuah badan yang sah daripada segi undang-undang, maka permohonan mereka untuk menggunakan stadium di sini seperti Stadium Merdeka, Stadium Negara dan Stadium Nasional Bukit Jalil tidak dapat dipertimbangkan.

"Oleh itu, perlu bagi kumpulan itu diwakili oleh individu ataupun badan bukan kerajaan yang sah di sisi undang-undang untuk membuat permohonan bagi mengadakan perhimpunan itu bagi pihak Bersih," katanya.

Rais juga berkata pandangan masyarakat yang berdasarkan ribuan laporan polis yang menentang cadangan perhimpunan Bersih 2.0 juga perlu diberi pertimbangan secara setimpal oleh pihak berkuasa.

Malah, katanya, tindakan pengerusi Bersih 2.0 Datuk Ambiga Sreenevasan menghadap Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin di Istana Negara semalam adalah satu pertemuan ikhlas yang diperkenankan oleh Seri Paduka baginda.

"Tetapi nampak oleh kita bahawa hasilnya dimanipulasi dan hasil manipulasi mereka ini adalah politik yang tidak bercorak sihat dan tidak baik untuk Malaysia," kata Rais.

**Aku bersetuju sangatlah agar pihak-pihak yang gila nak berdemo tu pergi berarak kenegeri-negeri yang ditadbir oleh pembangkang.  Boleh dikatakan kesemua negeri-negeri yang kini dikuasia oleh pembangkang ada stadium masing-masimng.  Itupun dibina semasa BN menguasai negeri-negeri berkenaan.  Aku setuju sangat.

Dan aku rasa lebih bersetuju jika merekla mahu berarak di bandar-bandar seperti USJ, Petaling Jaya, Puchong dan lain-lain bandar yang ramai orang Cina berniaga, manalah tahu boleh dapat bisnes yang lebih pada hari perarakan tu. Kat Georgetownpun cantik gak.  Tentu LGE teramat suka.

0 Responses to SOKONG BEERSHIT GUNA STADIUM MELAWATI!!!

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ