SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

OTAK PEMBANGKANG SUDAH KETAHAP PESAKIT MENTAL

Posted by detguaq12 Friday, August 12, 2011



Aku YAKIN, cukup yakin, amat yakin walau jelas, walau jenih, walau berkaca, walau apapun fakta, walau apapun bukti kenyataan ikhlas Mismah tetap akan di putarbelitkan oleh pembangkang yang MENTAL mereka sudah tenyata berada pada tahap akut.

Tetapi pelajaran dan pengajaran yang boleh didapati disini begitu ramai orang luar ingin menjadi penduduk Malaysia yang taat serta patriotik kerana Malaysia adalah bumi EMAS kepada siapa yang mahu berusaha.  Tetapi sesiapa yang mengamalkan politik KEDAI KOPI tentunya tidak akan berpuas hati kerana cakap-cakap mereka tidak akan menghasilkan nilai walaupun sesen berbanding dengan apa yang sebenar-benarnya berlaku.

Malaysia tetap makmur sehingga terungkap oleh mulut mereka yang mahu seeta bersungguh-sungguh untuk menjadi warganegara yang taat bahawa "di Malaysia yang makmur ini emas(duit) boleh di cari merata-rata hatta ditepi jalan".

Yang hairannya pesakit-pesakit mental yang dalam kocek mereka ada cukup-cukup duit untuk secawan kopi sebagai peneman sepanjang hari MELOLONG-LOLONG keseluruh kampung kononnya kerajaan Malaysia zalim, kejam dan berat sebelah.  Kerajaan Malaysia tidak perihatin, Kerajaan Malaysia korup, Kerajaan Malaysia lemah, Kerajaan Malaysia bla bla bla.....Sebab apa?  Sebab Kerajaan Malaysia tak bela, bela bela mereka, iaitu tidak memberi honororium setelah sepanjang hari berteriak atas ketidakpuasan hati berbanding dengan orang lain yang terus berusaha gigih memperbaiki kehidupan dan pendapatan/sara hidup.

Melihat komen-komen memualkan di dalam MALASnyakini dari pesakit-pesakit mental tahap akut aku cukup yakin rakyat Malaysia yang rasional sudah boleh membuat kertetapan bahawa kesemua parti-parti pembangkang tiada nilai langsung untuk waima bermimpi sebagai Kerajaan Pusat.  Mereka hanya layak untuk meneruskan tradisi sebagai 'parti padi angin'

Mengapa mental mereka sakitnya berada pada tahap akut?  Ini kerana IDOLA mereka, B A B I awal-awal lagi sudah GILA. Gila publisiti, gila populariti, gila nak bercakap walaupun merapu, gila memburukkan negara apabila berada diluar, gila, gila gila.....GILA DEPAN GILA BELAKANG.

Aku bercakap ini bukannya tak berfakta.  Boleh tengok komen contoh misalnya dalam portal-portal online MILIK PEMBANGKANG.


Padahal penipuan oleh pihak pembangkang telahpun berjaya dikesan oleh blogger Double Y tidak berapa lama selepas portal-portal pembangkang dengan tiada perasaan malu umpama binatang yang sedang 'bersama' dikhalayak umum terus berbohong dan dengan cepat pula pesakit-pesakit mental tahap akut menyahut bersalak-salakan.


Nampaknya penjelasan rasmi oleh kedua-dua pihak iaitu JPN dan SPR sudah tidak dapat masuk  kedalam telinga pesakit mental yang tersumbat satu hala dan hati yang sudah berjaya dihitamkan oleh mesin propoganda pembangkang.

Tetapi aku cukup yakin bahawa MAJORITI RAKYAT tidak mudah terpesong dengan lagak mental pembangkang yang menggunakan pelbagai helah dan taktik kotor termasuk berlakon sakit macam orang nak mampus, berlakon nazak, beralkon alim, berlakon tidak bersalah walauoun melanggar orang dalam keadaan mabuk dan pelbagaijenis lakonan lagi semenjak CEO seni lakon yang telahpun mental semenjak dlaam tahanan lagi berjaya membimbing dan melahirkan insan-insan senilakon yang sanggup melakonkan apa sahaja atas kehendak pengarah GILA ini.

0 Responses to OTAK PEMBANGKANG SUDAH KETAHAP PESAKIT MENTAL

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ