SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

KEPELBAGAIAN AGAMA: DUMC TIDAK BOLEH TERUS BERSANDIWARA!

Posted by DETGUAQ Saturday, August 13, 2011

**Boleh lihat dalam blog ALoq Staq, Kedah Times, Parpu Kari, RBF dan Unspinner juga.


Ekslusif - Dokumen Sahih Campur Tangan Pimpinan PR Menghalang Ops Sita Oleh MBPJ Ke Atas DUMC

SATURDAY, AUGUST 13, 2011


KLIK IMEJ

Dokumen SAHIH dan lihatlah bagaimana campur tangan oleh mereka yang berpekepentingan dalam Kerajaan Pakatan PAS,DAP,PKR terhadap Majlis Tempatan. 


KLIK IMEJ

Dokumen diatas adalah dokumen sahih tentang apa yang berlaku pada hari Khamis didalam bangunan MBPJ yang mana satu taklimat mengenai operasi SITA yang akan dilakukan Pengkuatkuasaan MBPJ dan Pihak Polis keatas Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC) Seksyen 13, Petaling Jaya.

Dalam laporan tersebut jelas menunjukkan kepada kita semua bagaimana pimpinan DAP telah campur tangan keatas tugas yang sepatutnya dijalankan oleh MBPJ dalam penyitaan DUMC tersebut.

Khalid Gagap yang memang kita tahu seorang yang penakut pada DAP turut sama bertindak Jahil dengan mengarahkan agar MBPJ membatalkan operasi tersebut sedangkan beliau Khalid Gagap mengetahui bahawa Bangunan DUMC adalah Dewan Komuniti dan bukan lah Gereja dan ianya adalah salah sama sekali.

 

Semalam Gomo ada menyatakan Pesanan Ringkas SMS
yang dierima dari Pegawai MBPJ KLIK DISNI 

Jika anda semua masih ingat bagaimana laporan Malaysiakini dan The Malaysian Insider yang bermati matian menafikan operasi Sita akan dilakukan pada Khamis lalu dan anda juga pasti ingat bagaimana MBPJ ditekan apabila kenyataan:

Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) menafikan pihaknya mahu menjalankan operasi menyita premis Gereja Methodist Damansara Utama dekat Petaling Jaya atas dakwaan ia tidak pernah diluluskan sebagai rumah ibadat. 
Sambil mengakui premis itu tidak pernah diluluskan, Timbalan Datuk Bandar MBPJ Puasa Md Taib berkata, pihaknya tidak pernah mengeluarkan sebarang arahan agar menyita Gereja Methodist Damansara Utama.
Petikan The Malaysian Insider 

Timbalan Dato Bandar dalam kenyataan nya juga secara jelas dan nyata menyatakan bahawa Bangunan DUMC tersebut tidak pernah diluluskan oleh MBPJ. Jika sudah jelas melanggar undang undang kerajaan Tempatan jadi mengapa MBPJ tidak mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas bangunan tersebut?


Apa motif soalan sebegini dalam Majlis Gereja? 

Apakah tidak jelas kepada kita semua bahawa tangan tangan Ghaib yang tertera pada dokumen tersebut sudah melakukan Salah Guna kuasa dengan mengancam MBPJ?

Laporan yang dikeluarkan buat tatapan umum ini bukanlah satu rekayasa semata mata kerana kami bercakap atas yang Hak demi kebenaran dan Keadilan buat umat Islam yang semakin hari semakin ditipu oleh golongan Kafir yang turut dibantu oleh Melayu bangsat yang gilakan kuasa dan undi politik.


Alhamdullilah & Allahuakhbar Untuk Apa dalam Gereja? 

JAIS menjalankan tugas adalah berdasarkan laporan dari pengadu dan apabila siasatan dibuat jelas membuktikan memang benar akan aduan tersebut mengenai upacara Memurtadkan umat Islam didalam DUMC yang Haram bangunannya.

Kerajaan Selangor dibawah Pakatan Rakyat seharusnya sedar bahawa Selangor mempunyai Raja Melayu yang mana merupakan Ketua Ugama bagi negeri Selangor. Tindakan Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor DAP,PAS dan PKR yang bertindak membelakangkan Islam dan tunduk pada desakan DAP jelas satu perbuatan Biadap.

Kenyataan Sultan Selangor: 

Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah mengingatkan Anggota Jawatankuasa Masjid di negeri itu agar sentiasa peka dengan perkembangan ajaran sesat yang boleh memesongkan akidah umat Islam.


Baginda bertitah jika terdapat perkara yang mencurigakan, ia hendaklah dilaporkan segera kepada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) untuk tindakan lanjut. "Beta tidak mahu unsur-unsur ajaran sesat ini berlaku dan berkembang di negeri ini,"titah baginda


 
12 orang Islam diatas dipamerkan dan majoritinya anak Gadis. 


Gomo nak jelaskan beberapa pekara yang perlu kita ketahui mengenai Majlis Murtad tersebut:

Pertama mengapa penganjur menyatakan majlis tersebut adalah majlis berbuka puasa tetapi penganjur pada awalnya menafikan kehadiran orang Islam dalam majlis tersebut dan dalam aturcara program jelas mencatatkan bahawa majlis itu ialah "Thanks Giving Dinner" yang jelas berunsurkan Kristian?

Kedua, mengapa hanya orang Islam yang dijemput khas telah hadir ke majlis tersebut dan ia dibuat secara tertutup di gereja yang turut dihadiri bukan Islam?

Ketiga, mengapa bunga manggar diletakkan di pintu masuk dewan?

Keempat, mengapa jemputan yang hadir memakai baju Melayu, kurung dan kebaya?

Kelima, mengapa terdapat 3 orang Islam cuba melarikan melalui pintu belakang?

Keenam, mengapa wujud nyanyian lagu ALHAMDULILLAH dan ALLAH AKBAR dalam aturcara program?

Ketujuh, mengapa soalan kuiz tentang Islam diberi kepada hadirin?

Kelapan, mengapa dan bagaimana kertas soalan kuiz tentang Islam dijumpai dikoyak dan dibuang ke dalam tong sampah di dalam dewan?

Kesembilan, mengapa majlis tersebut diadakan di gereja yang jelas ada unsur-unsur penarikan?

Kesepuluh, mengapa penganjur beria-ia cuba menipu penguatkuasa JAIS dan polis tentang program dan kehadiran orang Melayu/Islam?

 

Apakah kita sebagai umat Islam sanggup bersekongkol dengan si Kafir dalam nak menjahanamkan Islam di Malaysia ini?

Apakah kita patut membiarkan sahaja Mereka yang campur tangan dalam Operasi Sita yang sepatutnya dilakukan oleh MBPJ pada Khamis lalu?


Jahat Jahat kita jangan JAHIL bila Bab sebegini. Anak cucu cicit yang bakal terima akibat dari kejahilan kita menyokong agenda si Kafir dalam menjahanamkan Islam.


Psssttt.....babi lah Pakatan selangor ni, patut depa ni kita BAKAR je


"Ini Jawi Islam Tak Boleh Ma" 

DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT

Di CnP dari blog Papa Gomo

0 Responses to KEPELBAGAIAN AGAMA: DUMC TIDAK BOLEH TERUS BERSANDIWARA!

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ