SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Almadutua Vs Almadudua

Posted by Anonymous Sunday, August 7, 2011


Ustaza Azizan Almadutua sudah diketahui umum beermadu sejak beberapa lama dahulu.  Kisah persengketaan diantara madutua dan madumudanya juga pernah menggegarkan Sungai Li,au sedikit masa dahulu.  Dimaklumkan bahawa pernah isteri tua pergi mengadu akan perihal rumahtangga mereka kepada Imam Masjid Al Muttaqin Guar Chempedak. Tetapi apa isi aduannya secara detail adalah rahsia antara Imam dan madutuanya.  Agaknya apalah gambaran ketika di IJN tempohari?  Mungkin ada drama, mngkin juga ada sedutan dari filem yang kisahnya melingkar kepada poligami.  Mungkin akan ada maklumat u ntuk aku selepas ini.  Apa-alapun syukurlah kini Ostad Eizan kembali pulih dan sudah ditempatkan diwad biasa diIJN.

Semalam satu maklumat menyusul mengenai Ir Amirudin Almadudua.  Aku nak ucap tahniahlah kerana berjaya melintasi satu tabir yang sukat untuk dilintasi oleh kebanyakan lelaki.  Tidak dinafikan hampir semua lelaki mempunyai sindrom 4T, tetapi sedikit amat yang berjaya menguasai 4T dan akhirnya berjaya membuka satu lagi cawangan.  Dan kebanyakan yang sudah berjaya membuka satu cawangan berkata tiada masaalah untuk membuka cawangan baru setelah berjaya menguasai kedua-dua cawangan.

Berbalik kepada YB Ir Amirudin, agen penyalur maklumat yang menghubungi aku semalam memberitahu apa yang di ceritakan oleh blogger skrewkuat adalah fakta.  Ianya bermula ketika satu majlis pertemuan semula atau 'reunion' MRSM yang telah diadakan di Hotel Renaissance Jalan Ampang pada 28hb Februari 2009 yang lepas. Dalam 'reunion' inilah Ir Amirudin bertemu kembali MARKA lamanya yang aku telah sebut dalam posting yang lepas.

 Nasihat untuk B A B I.



Namun dari PERTEMUAN itulah akhirnya membibitkan PERMADUAN  itupun setelah dari ADUN biasa melompat menjadi EXCO barulah PERMADUAN menjadi kenyataan.  Agen aku juga berjanji akan cuba mendapatkan gambar pada hari 'reunion' berkenaan.  Kalau dia tak dapat bagi, bukan aku yang mungkir......

**

Ostad Eizan Bermadu, Pahrolrazipun aku nasihatkan kenalah berpoligami untuk mendapatkan merit yang lebih dari ostad eizan Almadutua jika ingin menjadi MB, Amirudin ALmadudua sudah mendahului anda dari sudut ini........:))


0 Responses to Almadutua Vs Almadudua

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ