SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA




TUESDAY, AUGUST 2, 2011

Syaitan sebenar dah dirantai, tapi 'syaitan APCO' terus bekerja

Oleh: SAIBURI SUDIN

"MB Azizan tenat." Begitulah tajuk yang SS kutip dari sebuah blog upahan UMNO. Sewaktu umat Islam sibuk beribadah di bulan Ramadhan, puak-puak ni barangkali tak reti dosa pahala terus selesa dengan kerja memfitnah, mengutuk dan menghina pemimpin PAS.

**Sememangnya benar MB Kedah tengah tenat ketika dibawa dari KMC ke IJN.  Kalau tidak tenat takkan lah smapai perlu di kejarkan keIJN.  IJN bukannya kawasan peranginan.  Nampaknya hanya PENULIS UPAHAN PASrael dan ahLIPAS sahajalah yang tahu dosa dan pahala terutamanya SUURGA milik mereka.

Tulis blogger UMNO itu lagi: Gamaknya dikala ini sebilangan para pendukung parti kebajikan PAS yang prihatin sedang kusyuk mendoakan keselamatan Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan yang dilapurkan sedang berada dalam keadaan tenat di Institut Jantung Negara di Kuala Lumpur.

Mungkin beban memerintah negeri Kedah yang dulu hanya dibangkang selagi boleh, terlalu berat untuk ditanggung Ustaz Azizan. Lagipun siapalah yang menyangka PAS akan menang dan memerintah Kedah dalam pilihanraya 2008 ye tak. Semua itulah yag menjejaskan kesihatan Ustaz Azizan kini.


Kita percaya, apa pun musibah yang melanda pasti ada sebab dan hikmah disebaliknya. Kebetulan atau apa, Ustaz Azizan baru-baru ini terpalit skandal menurut cakap DAP dalam hal menutup pusat-pusat hiburan sepanjang bulan Ramadhan.


Bercakap gah tentang Islam dan kemudiannya menurut dengan lembut segala kehendak kafir seperti DAP, dikalangan manusia pun sudah begitu hina sekali pandangannya. Apatah lagi keputusan flip flop itu berkaitan dengan Islam dan prinsip yang kononnya menjadi tunjang parti PAS. Mungkin Allah swt marah dan tidak redha dengan perbuatannya itu.

Begitulah wajah UMNO yang ditarbiyah Yahudi APCO. Bagi mereka setiap musibah yang melanda pemimpin PAS adalah satu berita gembira yang mesti diraikan dan inilah masa 'memulang paku buah keras'. Keras sungguh hati mereka, lebih keras dari batu.
**Setelah membaca tulisan diatas(dalam warna BIRU) aku dapati ianya sarat dengan fakta yang amat sukar disanggah, jadi dimanakah asasnya tuduhan oleh pasrael bahawa tulisan ini dipenuhi fitnah, ktukan dan penghinaan?  Cuma stroke ayatnya agak aggresif jika dbandingkan tulisan penuh makihamun blogger-blogger upahan pasrael.  Itu sahaja....  Kalau dikatakan memulangkan paku buah keras, itu bukamn fitnah, itu juga bukan penghinaan waima kutukan, jauh sekali jika hendak dikategorikan sebagai makihamun, tetapi itulah realiti kerana maksud memulangkan ialah ada perbuatan member, memberi maksudnya ada pelaku yang memulakan sesuatu perlakuan.  jadi faktanya disini ialah merekalah yang memulakan fitnah dan akhirnya fitnah kembali kepada mereka.  BUKTINYA MEREKA MASIH MENGHINA UMNO DENGAN PANGGILAN UMNO APCO walaupun semua rakyat tahu pas juga kini telah terpana dan teruja untuk meniru ISRAEL dan 'sesuai untuk digandingkan dengan Israel melalui selogan ISRAEL FOR ALL=PAS FOR ALL= PASRAEL!  Begitulah KERASnya hati mereka.  Keras semenjak mereka hadzam dengan fatwa Hadi yang cukup terkenal dan menjadio AMALAN Utama semua ahLIPAS sehingga kini.  Mereka terus mengamalkan kerana Hadi sehingga kini tidakpun menarik balik FARTWA berkenaan.
Sewaktu Dato' Seri Najib melawat Kedah, Ustaz Azizan meraikan Perdana Menteri itu dengan menyambutnya di lapangan terbang meskipun tahu lawatannya ke Kedah bukan acara rasmi kerajaan Pusat. Kerajaan Negeri membenarkan perumahan awam Mergong, Padang Awam Guar Chempedak, Mini Stadium Pendang dan Dewan Wawasan Jitra digunakan oleh Perdana Menteri untuk bercakap apa saja kepada rakyat meskipun sedar Najib hanya mahu berkempen BN.

**YAB DS Mohd Najib berkempen untuk BN?  Habis tu takkan dia nak berkempen untuk pasrael pula???  Aparaaaa!!!!!  jadi kalau macam tu tolong fikir balik, pernahkah negeri-negeri dan wilayah persekutuan menghalang jika pasrael hendak berkempen?  Pernahkah pasrael gagal untuk bermesyuarat dari peringkat akar umbi sehinggalah keperingkat pusat? malah ahLIPAS selalu menyalahgunakuasa yang diamanahkan kepada mereka oleh kerajaan. Mendidik pra lagi sudah menanam bibit militan,  jadi guru menghasut murid, jadi pensyarah menghasut siswa-siswi sehinggakan menjadi kakitangan kerajaan persekutuan tetapi menikam umpama duri dalam daging.  Tetapi kerana dasar pragmatik yang ada kesemua itu telah ditelan supaya sebagai rakyat mereka tidak kelaparan tanpa pekerjaan, anak-anak boleh bersekolah, dapur boleh berasap, rumah boleh dibayar, kereta boleh terus berjalan.  Semua itu bersebabkan tanggungjawab sebagai kerajaan.  Merekapun tahu, dan itulah alasan yang acap diberikan.   Tetapi wajarkah perlakuan merekaitu berbanding dengan seorang cikgu pencen yang hanya menyertai demo haram setelah beliau bukan lagi bekerja dengan kerajaan.  Sepatutnya mereka malu dengan cikgu pencen berkenaan yang cukup patuh memegang polisi dan akujanji ketika menjalani perkhidmatan didalam kerajaan persekutuan.

Tapi bila Ustaz Azizan ditakdirkan masuk IJN, berkandaq-kandaq penghinaan, maki hamun dan fitnah dihamburkan terhadap beliau. Sedih memikirkan kewujudan golongan ini dalam masyarakat bernama MANUSIA.

**Ahhaaaaa...Ostad Eizan dimasukkan ke mana???  Ya, dia dimasukkan keIJN.  bandingkan dengan kenyataan diatas bagiamana Najiob dibenarkan berkempen sebagaimaan kesemua pemipmin-pemipmin pembangkang dibenarkan berkempen, Ostad Eizan dibenarkan mendapat rawatan diIJN atas ihsan siapa?  Bukankah ianya ihsan YAB DS Najib dan juga BN???FIKIR!

Untuk 'membenarkan' perbuatan mereka mereka mengada-adakan cerita kononnya orang PASlah yang mendoakan yang tidak baik terhadap pemimpin UMNO.. inilah yang dikatakan 'fitnah atas fitnah'.
**Ini bukan mengada-ngadakan cerita. Cepat sungguh orang pasrael lupa akan siri-siri doa pemusnahan dan doa-doa tidak baik oleh pemimpin pasrael terhadap orang-orang UMNO, ya doa tidak baik terhadap seluruh orang UMNO.  Tanyalah N.ajis. KEPALA pasrael yang cukup kerap mendoakan yang tidak baik terhadap orang-orang UMNO disertai dengan perasaan dendam yang mendalam, fartwa hadi juga dalah doa tidak bnaik yang terus diamalkan oleh ahLIPAS. Begitu juga dengan doa-doa yang tidak masuk akal yang berbakul-bakul di hamburkan oleh pemimpin pasrael sepanjang masa.                                    SIAPA FITNAH SIAPA?
Sama-samalah kita berfikir wahai rakyat Malaysia dan umat Islam, adalah golongan yang sanggup mengambil Yahudi APCO sebagai penasihat dan menganggap orang Islam PAS sebagai musuh ini mahu terus dikekalkan berkuasa?? Fikir-fikirkanlah.....[KedahLa]

Sama-samalah kita berfikir wahai rakyat Malaysia dan umat Islam, adalah golongan yang sanggup mengambil Yahudi sebagai IDOLA dan menganggap orang Islam UMNO sebagai musuh ini mahu demi mengejar kuasa sehingga sanggup bersekongkol dengan dapig dan P.GAY.R?? Fikir-fikirkanlah.....[Pelantaqhujah]

0 Responses to Israel Sebenar sedang monitor PASrael Kedah yang terus BEERSHIT di Bulan Ramadhan

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ