SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Rampas Passport Anwar! Apa kata KJ???

Posted by Det Guaq9 Friday, March 25, 2011

24 Mac, 2011 23:59 PM
Ezam Minta Pihak Berkuasa Rampas Pasport Antarabangsa Anwar
KUALA LUMPUR, 24 Mac (Bernama) -- Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Senator Ezam Mohd Nor meminta pihak berkuasa merampas pasport antarabangsa Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi menghalang ketua pembangkang itu daripada terus memburuk-burukkan nama Malaysia di luar negara.

"Saya mohon pihak berkuasa merampas pasport antarabangsa Anwar dengan kadar segera. Dia (Anwar) akan terus berusaha untuk menghancurkan politik dan ekonomi negara.

"Ini bagi mengelakkan Anwar daripada terus menjaja kes liwat yang sedang dihadapinya itu di luar negara serta memburuk-burukan nama Malaysia," katanya dalam satu khidmat pesanan ringkas (SMS) kepada Bernama di sini, hari Khamis.

Ezam berkata sebagai individu yang telah lama mengenali Anggota Parlimen Permatang Pauh itu, beliau sama sekali tidak akan percaya terhadap Anwar walaupun bekas ketuanya itu bersumpah menggunakan al-Quran.

"Saya yakin bahawa Anwar akan bersumpah jika beliau diletak di dalam suatu suasana terdesak dan jika beliau sudah tidak ada jalan keluar (berhubung dakwaan yang dihadapinya)," katanya.

Selain berhadapan dengan kes liwat membabitkan bekas pembantunya Saiful Bukhari Azlan, Anwar juga berhadapan dengan isu terbaru apabila dikaitkan dengan video aksi seks dengan seorang wanita.

Anwar telah menafikan penglibatannya dalam video itu.

-- BERNAMA 

____________________________________________________________________________________
Aku petik berita di atas bukan apa.  Aku dah lama tidak bersetuju(lembut sngatlah ayat ni) atau dengan perkataan lain AKU DARI DULU LAGI BANGKANG DENGAN TINDAKAN KJ MENYEMBAH ANUwar sambil menghulurkan passport bekas banduan yang insyaAllah akan menjadi BANDUAN kembali satu ketika dulu di ketika bapa kepada pasangan hidupnya yang sengaja di langgar bontot kereta pasangannya itu sebagai satu kaedah untuk merapatkan diri dengan politik tertinggi dan keluarga bekas perdana menteri yang boleh di remote oleh orang lain itu(fuhhh.....panjangnya!)

Padahal ketika itu Parti Kencing Rakyat aka PeeGayRrrr sudah hanya tinggal nama sahaja tanpa keahlian, cukup lesu.  Tetapi tangan kjlah yang menabur baja menyegarkan kembali pkr yang hampir mati apabila menyerahkan sendiri dengan tangan beliau passport milik ANUwar kepada ANUwar ini.  Maka hari ini jika sekali lagi passport ANUwar mahu di rampas, maka janganlah di beri kembali kepada 'political beast' ini.  

ANUwar sebenarnya tiada sakit yang kronik seperti yang didakwanya pada satu waktu dahulu sehingga bertindak melakonkan wajah-wajah kesakitan yang amat teruk padahal kenyataan oleh NORULE Izzah bahawa PAPAnya mempunyai TENAGA YANG BOLEH MENGALAHKAN ORANG MUDA SEPERTI BELIAU kini terbukti kebenarannya.

Bagi aku KJ ada cara untuk menebus DOSAnya.

0 Responses to Rampas Passport Anwar! Apa kata KJ???

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ