SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

ANUwar: PASCA VIDEO SEX.

Posted by Det Guaq9 Tuesday, March 29, 2011


Setelah terkial-kial selama seminggu umpama TERKEJUT BERUK dan SELOP KERA, mulai semalam beberapa PARIA PENIPU dan portal berita yang cenderung kepada MAHARAJA PENIPU aka RAJA EKZOS mulai cuba untuk bangun mempertahankan ANUgerah tuhan kepada kak jijah.

Jika kelmarin seharian aku melihat rafizi cuba utk menegakkan hujahnya yang cukup basah melalui lapurannya dalam Malaysiakini yang bertajuk Video seks: Alibi Twitter Anwar terus dibahas. Dan sampai saat inipun masih ada lagi komen-komen dari kedua-dua belah pihak yang aku rasa dari komen-komen pihak pembangkang yang langsung tidak berpijak, tetapi hanya hujah-hujah 'hidroponik'.  Malah ada yang nak tunjuk baik minta aku tidak keluarkan kata-kata kesat(Hey....aku bukan maki hamunpun, hanya memberi label yang sepatutnya seperti PENIPU, itu bukannya kata-kata kesat, kecualilah mereka tidak boleh terima kenyataan).  Padahal pemberi komen di sebelah pembangkang bukan sahaja mengeluarkan kata-kata kesat, malah memaki-hamun pemberi komen dari kalangan penyokong UMNO/BN.

Link mengenai DST tidak di hirauklan, tetapi tarikh yang di mainkan tentunya penuh dengan kekaburan bagi siapa yang malas mencari maklumat walau telah di sogok kedepan mata.  Dan seperti ANUwar, kisah jam tangan OMEGApun tak berani di ketengahkan.....PARIA PENIPU tau apa?

Berbalik kepada pasca video sex, hari ini Malaysiakini melilih tajuk Seminggu dimalukan, Anwar didendang bagai wira. Dan berpusu-pusulah PARIA PENIPU menerjah ruang KOMEN seperti pasangan yang beROMEN. Melalak-lalaklah PARIA PENIPU menuduh UMNO/BN seperti biasanya.  Dan keluarlah segala kalam mak nenek kononnya UMNO/BN zalim.  Zalim lagi.....
Ada pula yang marah-marah kepada wartawan kerana tidak ikut kehendak mereka.  DIKTATOR betul PARIA PENIPU ni.  ia berkisar tentang perhimpunan di Staduim Melawati yang di fahamkan kehadiran penyokong pasrael melebih-lebih banyaknya di banding dengan kehadiran penjilat ANUwar dalam Parti Kencing Rakyat sendiri.

Di percayai perhimpunan ini adlah bertujuan untuk memulakan PROJEK kepada satu muslihat untuk menjelmakan watak baru ANUwar.  Watak baru ini akan di potray secara kerap dan bertubi-tubi bagi mengenggelamkan watak kaki pungkoq dan kaki betina si RAJA EKZOS ini.  Dan aku yakin selepas ini watak-watak baik lain akan di sarungkan kepada MAHARAJA PENIPU ini seperti watak seorang yang banyak menghabiskan masa dengan keluarga, rajin memberi sedekah secara terang-terangan sambil di siarkan oleh portal-portal berita pro pembangang malah mungkin cerita dia sembahyang berjemaah di merata-rata semejid dan musolla akan turut di sirakan secara berkala-kala dan berwarna-warni.

Dan percayalah, seperti masa-masa lalu, itulah kaedahnya yang akan di gunakan asal sahaja persepsi rakyat berubah terhadap beliau walaupun permintaan untuk mendapatkan sampwl DNAnya kini bukan lagi satu kemestian.....

Cukup dulu....nak pi tengok sat komen-komen lucu dari pembangang dalam portal-portal pro pembangang..

0 Responses to ANUwar: PASCA VIDEO SEX.

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ