SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

KEENGGANAN B A B I SERAH DNA BERMOTIF POLITIK?

Posted by Det Guaq9 Friday, March 18, 2011



Apabila sahaja keluar kenyataan akhbar bahawa desakan untuk B A B I serahkan DNAnya maka ramailah kaldai-kaldai politik yang mempunyai blog terus CnP ke dalam blog masing-masing.  Tidakkah mereka cuba melihat dari sisi yabg lebih seimbang dan bijak?  Tidakkah kita hairan bagaimana sebelum ini B A B I seringkali mengasak pasukan peguamnya yang di katakan menerima habuan jutaan ringgit untuk sentiasa cuba melengah-lengahkan prosiding mahkamah?  Tidakkah itu juga selain dari bertindak tidak adil kepada mahkamah dan pengadu ia juga adalah tindakan bermotif politik?

Setelah berkali-kali di tunda, maka sekali lagi B A B I dan pasukan 'spin'nya mencuba lagi untuk bermain wayang kali ini setelah pada satu peringkat mereka cukup berasa lega dan berjalan sambil kembang hidung ke seluruh pelosok negara untuk bercerita tentang kejayaan itu.  Bukan politikkah ini?  Dan untuk kali ini, apabila B A B I sekali lagi tidak mahu untuk mempercepatkan proses keadilan telah memilih untuk sekali lagi memberi alasan.  TIDAKKAH ALASAN INI JUGA BERMOTIFKAN POLITIK?  Maka bagi aku, aku cukup percayayakin bahawa tindakan B A B I yang enggan sehingga kini menyerahkan waima LUDAHnya sebagai sampel DNA adalah bermotifkan politaik!

2 Responses to KEENGGANAN B A B I SERAH DNA BERMOTIF POLITIK?

  1. Anonymous Says:
  2. Dia bukan spin rakyat jer masa ibu nya meninggal dunia dulu dia spin roh ibu dia sendiri lagi teruk.....pura-pura sakit...kasihan roh ibunya kat dalam tu.....Panas panas pansss

     
  3. tempursakti Says:
  4. nak kenal ayam jantan yg berkokok berdegar2 tapi ekor bergelumang tahi...tgklah,kononnya berani tapi sebenarnya pengecut...kalau tak buat nak takut apanya...

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ