SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

LEMBAPNYA EZAAAAMMMM!!!

Posted by Detguaq Thursday, April 8, 2010



Maafkan saya – Ezam



KEPALA BATAS 7 April – Bekas Setiausaha Politik Datuk Seri Anwar Ibrahim, Ezam Mohd. Nor secara terbuka memohon maaf kepada rakyat khususnya orang Melayu kerana pernah membela Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu dalam kes liwat pertamanya.
Ezam yang juga bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) berkata, ketika itu beliau tidak mengetahui perangai sebenar Anwar dan tidak mahu percaya dengan tuduhan tersebut.
“Saya nak mohon maaf atas apa yang telah saya buat, saya nak tarik balik tindakan membela Anwar dalam kes liwat dahulu.
“Dahulu saya tidak tahu, sekarang baru saya tahu perkara sebenar,” katanya ketika berucap pada majlis ceramah umum anjuran Angkatan Belia Muda Kepala Batas (Bemuda) di Kampung Paya Keladi Tengah di sini malam tadi.
Turut hadir Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim; Ketua Penerangan Pemuda UMNO, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pinang Tunggal, Datuk Roslan Saidin.
Pada 8 Ogos 2000, Anwar dihukum penjara sembilan tahun oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur atas tuduhan meliwat Azizan Abu Bakar yang pernah menjadi pemandu peribadi isterinya, Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail.


***********************************************************************************************************************************
LEBIH DARI 10 TAHUN UNTUK EZAM MENGETAHUI DAN MEMAHAMI BAHAWA APA YANG BELIAU YAKINI ADALAH SALAH SAMASEKALI.  Sebenarnya ramai pihak berfikiran rasional dapat menerima kesahihan kes ini yang berlaku pada tahun 1998.  Aku sendiri pada mulanya keliru, tetapi dengan pantas aku selidiki sejarah hidup Anwar melalui rakan sekolah beliau, rakan-rakan semasa di Universiti hatta rakan-rakan beliau dalam politik.  Mereka ini adalah sumber paling rapat seperti rapatnya Sanusi Junid dengan AI.  Begitu juga dengan rakan-rakan yang menyertai rombongan kawin lari ke Siam. Begitu juga dengan kawan-kawan yang mengasas Yayasan Anda.  Mungkin Ezam hanya selidik apa yang ada dalam kocek AI dan berapa banyak yang ada..... Itulah agaknya kenapa EZAM begitu LEMBAM untuk faham keadaan sebenar.

5 Responses to LEMBAPNYA EZAAAAMMMM!!!

  1. Anonymous Says:
  2. Dia ni memang tk blh pakai..pembohong.Aku tanya dgn Azwandin Hamzah org kanan Ezam,bila dia dgn Ezam tahu yg Anwar kaki balun jubur..Azwandin jwp.."malam Anwar ditangkap dirumahnya di Damansara".Tk percaya korang tanya Azwandin...

     
  3. Anonymous Says:
  4. Azwandin Hamzah skrg adalah ketua cawangan Umno Cwgn Bukit Antarabangsa.

     
  5. Detguaq Says:
  6. Dan di usunglah kesan kemari untuk menjaja air liurnya yang dulu meludah UMNO dengan berkahak sekali, tetapi kini menjilat balik kahaknya seperti juga dengan beberapa ahli pkr yang dulunya ahli UMNO tetapi kerana di dorong oleh apa yang ada dalma poket Anwar, mereka hilang pertimbangan terhadap parti UMNO yang tidak pernah terbabas dari perlembagaan asal, tidak seperti PISs yang sering bertukar dasar dan pkr yang tiada dasar langsung!!! Apakah kini mereka yang seangkatan dengan Ezam sedang mengjunguk pulak apa yang ada dan berapa banyak yang ada dalam kocek UMNO???

     
  7. Anonymous Says:
  8. Si Ezam-Kotak ni dah mintak maaf dgn Tun Dr M ke ?
    Budak Ezam-kotak ni tak boleh dipercayai sangat. Sama je dia dgn Zul Nordin tu. Kedua2 berok ni bukannya jujur. Manusia yg jujur & ikhlas tidak membuang masa berani berterus-terang demi Islam, Melayu & Tanah Melayu. Nampak sangat kedua2 berok ni banyak berdrama.
    Boleh jalannnn lah......Khaaarrghh ptuuiii...

     
  9. alhamdulillah, sempat dia mintak maaf, nik aziz bila lagi ?

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ