SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

BN KEDAH BAKAL TUMBANG! RAMAI PEMIMPIN BN AKAN LOMPAT!!!

Posted by Detguaq Saturday, April 24, 2010



Kalau benarlah seperti yang di SMSkan oleh rakan baik yang juga sahabat aku yang rapat dengan sumber-sumber dalaman PISs, tidak mustahil yang Parti Barisan Nasional Kedah akan tumbang dari menjadi pembangkang dan akan bangun sebagai sebuah kerajaan yang baru.

Manakala tidak dapat di nafikan lagi bahawa bukan sahaja pemimpin-pemimpin Barisan Nasional Kedah yang akan melompat, tetapi bukan melompat keluar parti, tetapi melompat kegembiraan, ahli-ahli parti serta majoriti rakyat Kedah yang kini telah mulai sedar akan kelemahan dan kerapuhan serta kereputanm Kerajaan sekarang sudah tidak dapat di sembunyikan lagi oleh MB yang tak tau, tak tau, tak tau.

Yang aku dengar depa tau dok pelari fail-fail dari pejabat di Wisma.  Fail apa aku tak tau, ya..aku tak tau macamMB la ni tak tau....

TUNGGUUUUU..... 

**Kepada semua pemimpin BN Kedah, walaupun riak dan alun sokongan rakyat telah nampak jelas sedikit demi sedikit telah kembali kepada landasan asal, kembali kepada UMNO, kembali kepada Barisan Nasional hasil dari pendekatan 1Malaysiayang di gagaskan oleh DS Najib  janganlah pula lupa bahawa rakyat Kedah  telah mengajar erti sebenar apa itu kuasa.  Allah telah memberi pengajaran dan peringatan.  Jangan di ulangi sikap dan sifat lama, jauhi amalan moral yang rendah yang membangkitkan kebencian bukan sahaja rakyat tetapi ahli-ali UMNO sendiri.  Yang lepas biarlah lepas. Jangan jadikan alasan ketidaksempurnaan sebagai tiket untuk terus melakukan dosa moral, dosa manusia apatah lagi dosa dengan Allah AlRahman.  Allah masih Rahim kepada kita....Hindarilah apa yang patut di hindari.

*+* Lompat, lompat juga, jangan lompat sampai kena alang........

8 Responses to BN KEDAH BAKAL TUMBANG! RAMAI PEMIMPIN BN AKAN LOMPAT!!!

  1. Anonymous Says:
  2. SAYA TAK TAU LA PULAK...SAYA TAK TAU...SAYA TAK TAU...

     
  3. Tok Wan PKR Says:
  4. tahniah bn menang! alhamdulillah. teruskan perjuangan. siputeh bakal menanti dan kerja lebih berat menunggu kita di siputeh. Salam

     
  5. Anonymous Says:
  6. Satgi 9.00 pagi D.U.N. Kedah bersidang

     
  7. Detguaq Says:
  8. Betul betul betul. sekarang ni sidang dewan sedang berlangsung

     
  9. CCTV Says:
  10. Betui ka, dengaq kata Disebabkan tidak tahan diasak dengan soalan-soalan 'panas' dari wakil-wakil rakyat BN akhirnya sidang DUN Kedah telah ditangguhkan awal dalam pukul 11 pagi.....panas..memang panas..

     
  11. Detguaq Says:
  12. CCTV tentunya lebih maklum, kerana CCTV mempunyai segala kecanggihan untuk meneropong melalui teknologi CCTV.

     
  13. sidang dun memang habis awai. bn gasak depa bab bidang kuasa sultan yang kubang rotan nak bawa. azizan pula dlm dun cakap lain dpn press cakap lain, terlepas pandang la konon. tapi dlm dun dia pulun nak bincang kuasa sultan tapi bn gasak hebat dan panas speaker pun ikut bn tolak bab kuasa sultan. syabas adun bn.

     
  14. anak umno Says:
  15. MB senang saja dia jawab masa pc...dia kata dia "Tak Tau" usul tu speaker dgn adun kubg rotan yg bawa..semua dia tak tau

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ