SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

ARMAND TIDAK PATUT KATA WAN AZIZAH PELACUR!

Posted by DetGuaq7 Wednesday, December 1, 2010

PERKASA: Dr Wan Azizah, Azmin "pelacur politik"

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) hari ini melabelkan presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai "pelacur politik" kerana mencadangkan konsep "ketuanan Melayu" wajar ditinggalkan.

NONEWira PERKASA Arman Azha Abu Hanifah juga berkata Dr Wan Azizah adalah pengkhianat sedangkan beliau dan juga timbalan presiden PKR yang baru dilantik, Azmin Ali adalah hasil yang diwujudkan dari konsep "ketuanan Melayu".

"Dr Azizah dan Azmin adalah hasil yang diwujudkan akibat kejayaan konsep itu yang juga telah banyak membantu orang Melayu,” katanya.

"Mereka seperti kacang lupakan kulit. Mereka ini seperti pelacur politik yang sanggup berbuat apa-apa sahaja demi mendapatkan sokongan orang India dan Cina,” katanya.

NONEArman juga menggesa Raja-raja Melayu supaya membuang daerah terhadap mana-mana pemimpin Melayu yang menyokong atau mencadangkan konsep ketuanan Melayu digantikan.

Ketuanan Melayu, katanya juga bermakna menjamin kedaulatan Raja-raja Melayu dan kenyataan yang dikeluarkan oleh Wan Azizah menjatuhkan martabat raka-raja.

Arman juga memperbetulkan persepsi bahawa ketuanan Melayu tidak bermakna bangsa-bangsa lain menjadi subjek kepada orang Melayu.

NONE“Apa yang kita mahu ialah supaya kontrak sosial dihormati dan tahu sejarah negara ini,” katanya.

Wan Azizah ketika menyampaikan ucapan dasar presiden dalam Kongres PKR, Sabtu lalu berkata konsep ketuanan Melayu wajib ditinggalkan kerana ia didakwa hanya slogan untuk memperdaya bangsa itu sendiri.

"Ketuanan Melayu adalah slogan yang digunakan oleh sekumpulan kecil elit Melayu yang berkuasa untuk memperdaya orang Melayu yang ramai, demi kepentingan diri sendiri.

"Mereka adalah manusia yang melakukan rasuah, korup, pecah amanah dan pelbagai kebejatan lagi," katanya.

***********************************************************************************

Bagi aku Armand tidak patut untuk melabelkan Wan Azizah sebagai 'Pelacur Politik'.  Dia bukannya Timbalan Presiden, dia juga bukan Naib Presiden dan dia juga bukannya AJK pkr pusat waima ketua betina pkr.  Wan Azizah adalah seorang Presiden kepada sebuah parti politik. 

Jadi Armand berada pada posisi yang salah dan tiada deria politik yang sebenar jika dia telah melabelkan wan azizah, seorang presiden parti dan juga isteri kepada punahsihat umum parti, iaitu B A B I aka ANUwar aka anWAR.

Jadi apakah label atau title atau gelaran yang paling cocok, paling sajak, paling sesuai untuk wan azizah yang sudah masuk senja dalam politik dan sudah mungkin sudah menopause usia politiknya serta stagnent pemikiran politiknya.  Beliau hanya ,mengharap skrip yang di sediakan oleh punahsihat sehinggit parti cap keluarga mereka itu.  Sebab itulah beliau tidak menghayati setiap ungkapan dari ucapan beliau yang nampaknya begitu beku seperti gas nitrogen yang di mampatbeku.  Tiada roh yang bergetar dari ucapan penggulungan pada hari terakhir kongres.  Beliau hanya membaca skrip yang di ANUGERAHkan kepada beliau yang mungkin telah di 'alter' di saat-saat genting dan paling akhir oleh si PENGANUGERAH skrip yang memaksa bibirnya untuk melantun-lantunkan istilah ANU GERAH kepada 'Bapa Ayam Politik' beliau.

Kesimpulannya, jika ANUwar aka ANwar aka B A B I ialah 'Bapa Ayam Politik' yang bertindak sebagai PUNAHSIHAT SEHINGGIT parti tepawer mereka, maka taraf wan azizah sebagai presiden lebih sesuai untuk menjadi IBU AYAM kepada 'PELACUR-PELACUR POLITIK' yang masih ramai berkeliaran mencari pelanggan dalaman.

Bapa dan Ibu Ayam kepada pelacur-pelacur politik pr

0 Responses to ARMAND TIDAK PATUT KATA WAN AZIZAH PELACUR!

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ