SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Jerungnuar Vs Bilisaiful

Posted by Det Guaq Monday, January 9, 2012


Tak Bersalah.......Itulah keputusan yang telah dibuat oleh Hakim Mohamad Zabidin.  Bukti klinikal, iaitu sampel DNA telah ditolak oleh mahkamah atas alasan kemungkinan ianya tercemar.  Maka bersorak-sorailah penyokong Anwar seolah-oah Anwar langsung tidak melakukan perbuatan liwat sebelum ini.  Malah mereka juga bersorak sorai seolah-olah Anwar Ibrahim itu masnusia suci aka ANUGERAH TUHAN seperti yang di tabalkan oleh isteri beliau sehingga terlupa yang masih banyak bukti-bukti yang belum didedahkan.  China Doll hanyalah satu diantaranya, itupun dah kelam-kabut beliau dan isteri serta penyokong rapat beliau hadnak menjawab dengan rakyat.  Apakah beliau ingat sekiranya beliau berjaya menjadi Perdana Menteri, semua itu akan diredamkan?Tollonggg skieeett!!!

Lumrahnya begitulah.  Bacalah mana-mana blog pembangkang, semuanya 'meloncat' sakan, lompat sampai kena alang.  Lalu dicemuhlah parti UMNO padahal yang terbabit ialah Saiful melawan Anwar.  Kegembiraanyang sementara ini membuat mereka lupa bagaimana beberapa hari lalu sebilangan dari mereka jugalah yang mencemuh Karpal Singh gara-gara pengakuan Karpal bahawa Anwar melakukan liwat dengan Saiful atas dasar suka sama suka, begitu juga dengan pertanyaan dari mulut Anwar sendiri kepada wartawan, mengapa hanya dia yang dituduh meliwat padahal Saiful tidak dituduh apa-apa oleh mahkamah padahal ia adalah perbuatan suka sama suka. Nak tuduh macamana kerana yang membuat laporan ialah Saiful. Sepatutnya Anwarlah kena buat pertuduhan terhadap Saiful kerana berbohong kononnya dia diliwat padahal yang sebenarnya perlakuan sonsang itu adalah atas dasar suka sama suka.  Mengapa tak tuduh Saiful dimahkamah.  Biar Saiful pula yang jadi tertuduh dan Anwar pula sebagai responden.  Anwar kini tidak perlu takut dan sebelum inipun tidak pernah rasa takut terhadap mahkamah kerana hari ini secara jelas ia adalah bebas dari pengaruh politik atau dipengaruhi mana-mana pemimpin politik dari kalangan UMNO.

Anwar secara logiknya sepatutnya terus menyambung kes dengan menyaman Saiful kerana telah membuat pertuduhan yang  tidak tepat. Bagi benar-benar membersihkan namanya, Anwar sendiri wajib memberi sampel DNA dari tubuhnya sendiri pada pusingan kali ini.  Kita nak tengok adakah Saiful akan melakukan taktik tunda-menunda seperti yang beliau lakukan pada pusingan pertama yang baru berlalu dan keputusannya telahpun diketahui. Asal saja DNAnya dalah dari Anwar sendiri!

Ketika kelumit pembangkang melihat kes ini antara UMNO dan Anwar, perkara yang sebetul-betulnya adalah antara Saiful yang hanya ikan bilis menentang sijerung buas bernama Anwar.  Tatkala Saiful terkial-kial cuba mencari pengaruh sekadar termampu tanpa jentera berbayar, Anwar pula telah menggerakkan jenteranya bagi bukan sahaja membunuh karektor Saiful, malah turut mengheret UMNO dalam kes peribadi beliau.  Dengan jentera psiko beliau, perkara ini telah berjaya memabukkan pemikiran sekelumit manusia dengan diberi gambaran bahawa sebahagian besar rakyat menyokong RAJA PELIWAT ini.

Aku selalu yakin dan cukup yakin dengan maklumat yang ada ditangan aku ini bahawa keputusan oleh mahkamah ini umpama ombak Tsunami kepada Anwar dan kumpulannya.  Cantik ketika jauh ditengah lautan, tapi akan memakan dirinya tatkala ombak ganas sudah begitu hampir dan tidak dapat dielak lagi.  Tunggu kau Tsunami sebenar wahai Anwar...Akhirat nanti tiada siapa yang akan dapat lari. Kiamat pasti berlaku........

1 Responses to Jerungnuar Vs Bilisaiful

  1. Anonymous Says:
  2. Tunggu kau Tsunami sebenar wahai Najib & Co.

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ