SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Mukhriz kata....Aku Percaya.

Posted by detguaq12 Sunday, September 25, 2011




24 September, 2011 15:14 PM
Program BN Penuhi Kemahuan Golongan Muda, Kata Mukhriz
ALOR SETAR, 24 Sept (Bernama) -- Kerajaan sentiasa merancang pelbagai program bagi memenuhi keperluan golongan muda hari ini mengharungi kehidupan dalam suasana ekonomi yang serba mencabar, kata Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Datuk Mukhriz Mahathir.

Dengan tuntutan golongan itu yang mengutamakan mendapat pekerjaan, rumah dan menjalankan perniagaan, kerajaan faham dan sedar perkara ini dan sebab itu pelbagai kemudahan disediakan untuk meringankan atau menyelesaikan langsung bebanan golongan itu," katanya kepada pemberita semasa ditemui pada konvensyen Barisan Nasional (BN) Kedah di sini.

"Bercakap mengenai prinsip perjuangan mungkin tidak menyentuh hati mereka kerana yang dituntut adalah peluang mendapat pekerjaan dan seterusnya memiliki rumah serta berniaga.

Beliau yang juga timbalan pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah berkata demkian ketika diminta mengulas usaha yang diambil bagi menarik golongan muda menyokong BN.

Menurut Mukhriz sokongan golongan muda kepada BN semakin pulih namun banyak usaha masih perlu dilaksanakan supaya mereka terus menyokong parti itu.

Sementara itu, Pengerusi MCA Kedah, Datuk Chong Itt Chew berkata rancangan Pas melaksanakan hukum hudud tanpa melalui perbincangan dengan parti-parti dalam pakatan pembangkang cukup melambangkan mereka tidak sehaluan dalam banyak perkara.

"Pas boleh umum akan laksana apa juga polisi atas kehendaknya tanpa perlu berbincang dengan rakannya, DAP dan PKR yang mana perkara seumpama ini tidak berlaku dalam BN.

"Saya nampak hubungan Pas-DAP serius sebab hudud yang direncanakan Pas ditentang habis-habisan oleh DAP tetapi ini mungkin helah helah kedua-dua parti untuk menarik sokongan pengundi menjelang PRU-13 tidak lama lagi," katanya.

-- BERNAMA

0 Responses to Mukhriz kata....Aku Percaya.

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ