SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

SHAMSIDAR TAHARIN JALANG!?!?!?!

Posted by DETGUAQ Tuesday, September 6, 2011

Dari Perak Today:


Kisah Benar: Azmin Dayus Beristerikan Jalang..?!!!

Kisah Azmin, Hari Raya dan ibunya bukanlah sebuah mitos yang akan terhenti di situ sahaja. Kali ini, saya menerima maklumat mengenai tingkah laku isteri Azmin pula, Shamsidar Taharin, yang selama ini dilihat bagaikan “wanita suci” oleh penyokong-penyokong taksub PKR.
Menurut sumber yang juga dari ahli keluarga Azmin, Azmin juga merupakan seorang suami yang dayus! Buktinya ialah Azmin hanya tersenyum bila Datuk Nallakaruppan menepuk bahunya ketika berjumpa Azmin di pejabat sambil memberitahu bahawa isterinya baru dihantar Nalla bertemu dengan Anwar untuk di”tiduri”. Apa jenis manusia yang mampu tersenyum apabila diberitahu mengenai kesundalan isterinya begitu?
Ahli keluarga Azmin itu juga turut mendedahkan bahawa Shamsidar tanpa segan silu, pernah melakukan “blowjob” kepada Anwar di dalam kereta meskipun Nallakaruppan memandu kereta tersebut di depan ketika itu. Astaghfirullahilazim. Mengucap panjang saya mendengar pendedahan itu. Benarkah begitu ‘jalang’ sekali sifat isteri Azmin itu?
Ekoran itulah Shamsidar layak dinobatkan sebagai “pelacur kelas pertama”. Menurut sumber, cerita ini disampaikan sendiri oleh Nallakarupan kepadanya dan Azmin turut dicabar untuk bertindak saman terhadap pendedahan itu. Meskipun pendedahan itu dibuat secara terang-terangan sebelum ini di khalayak ramai, Azmin atau Shamsidar tidak pun mengambil tindakan saman terhadap Nalla sehingga hari ini. Ini menyebabkan ahli keluarga Azmin itu mempercayai cerita Nalla tersebut.
Dalam perkembangan berkaitan ibu Azmin sebagaimana yang saya sampaikan semalam, saya mendapat tahu bahawa keadaan beliau masih lagi dalam keadaan sedih meskipun kejadian yang menghancurkan hati ibu tua itu sudah berlalu beberapa hari. Itu pun setelah beberapa orang anaknya yang memujuk beliau dengan memberikan perhatian yang lebih. Selain itu beberapa anaknya tidak lokek untuk memberikan duit raya, belikan karpet baru untuk bilik tidurnya, dan beberapa pekakasan rumah untuk menyedapkan hatinya.
Walaupun begitu, adik beradik Azmin itu sering mengurut-urut dan memasak makanan kegemaran ibu mereka untuk mengubat hatinya. Namun, saya percaya, luka yang tertusuk di hati ibu tua itu tetap berdarah dan mengambil masa untuk sembuh. Itulah penangan anaknya, Azmin, yang ditatang sejak kecil bagai minyak yang penuh.
Ibu Azmin masih lagi menangis apabila terkenangkan Azmin yang bertindak mengatakan bahawa makanan dan segenap pelosok rumah beliau sebagai najis dan perlu disamak sebelum dimasuki atau disentuh. Beliau berkali-kali mengulangi bahawa Azmin tetap anak yang derhaka padanya. Jenuh jugalah adik beradik Azmin yang lain memujuk ibu yang terluka itu.
Azwan Ali tak balik jenguk dan pujuk ibu, kah? Masih lagi menyebelahi Azmin yang derhaka dan tidak mengenang jasa itu?
Mengulas mengenai Azmin, ahli keluarganya yang enggan didedahkan itu turut menyatakan bahawa Azmin tidak pernah tidur di rumah ibunya walau untuk hanya satu malam pun pada Hari Raya. Sedangkan, Azmin boleh pula tidur di rumah ibu bapa Shamsidar sejak Hari Raya Pertama hingga Hari Raya Ke-Empat. Sudahlah tidak memberikan satu sen pun duit raya pada ibunya, sikap berat sebelah ini sering dirungut oleh ahli keluarga Azmin, terutama ibunya sendiri.
Seperkara lagi yang membuktikan Azmin berat sebelah dan tidak mengambil berat tentang ibunya ialah dia tidak pernah membawa ibunya melakukan pemeriksaan kesihatan di IJN atau menjelaskan bil perubatan ibu kandungnya itu. Segalanya diserahkan pada adik beradik perempuannya, terutamanya Kak Lang dan Ummi Hafilda, sedangkan dia adalah salah seorang anak lelaki keluarga itu.
Namun yang peliknya, Azmin yang dipercayai memiliki ratusan jutaan RM itu boleh pula mengambil berat tentang mertuanya. Menurut sumber dari ahli keluarga Azmin itu, “madu” Anwar ini pernah menghantar bapa mertuanya ke hospital swasta GlennEagles dan menjelaskan kos perubatan yang mencecah kos RM200,000! Sekiranya tidak percaya, sila bertanya pada kakak-kakak atau adik beradik Azmin untuk pengesahan.
InsyaAllah, saya akan terus menulis lagi mengenai Azmin, Shamsidar dan “kekasih gelap”nya sekiranya saya diberi kesempatan oleh Allah untuk berbuat demikian. Namun, ia juga bergantung kepada sumber yang memberi maklumat kepada saya, iaitu ahli keluarga Azmin sendiri. Bagaimanapun, ahli keluarganya itu sudah memberikan “green light” untuk bekerjasama dengan saya untuk mendedahkan kebenaran mengenai anak lelaki keluarga Allahyarham Ali itu.
Cuma, saya ingin menegaskan di sini bahawa segala pendedahan ini tidak langsung berniat jahat atau memburuk-burukkan seseorang. Pendedahan ini merupakan satu kebenaran yang perlu disampaikan kepada semua rakyat supaya tidak lagi tertipu dengan “kosmetik” yang dipakai Azmin, Shamsidar dan Anwar. Ianya mengenai agama dan sahsiah diri sebagai seorang muslim sahaja. Perkara lain saya serahkan pada kalian untuk menilai tentang “seorang Azmin”, luar dan dalam.
Wallahu’alam.

0 Responses to SHAMSIDAR TAHARIN JALANG!?!?!?!

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ