SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

NURUL IZZAH TERUS SERLAHKAN KEBAGHALANNYA SEHINGGA KETAHAP GAMPANG!

Posted by detguaq12 Friday, August 12, 2011


Kalau di beri peluang oleh rakyat Malaysia gamaknya apa yang akan berlaku pada episod seterusnya? Perangai mereka ini sudah keterlauan.  Sikap BAGHAL No Rule Izzah berterusan.  Nampaknya kuah betul-betul sudah tumpah kenasi, tapi adat kuah sikuah basi, nasi juga akan rosak.

Baca betul-betul ugutan No Rule Izzah kepada mereka yang begitu tekun mengikut setiap prosedur dalam memohon kerakyatan tetapi di layan seperti orang bersalah lagaknya.



KUALA LUMPUR: Pakatan Rakyat mempelawa individu-individu yang mendapat kerakyatan untuk tampil membuat pengakuan bagi mengelak digelar  ‘pengkhianat negara’

“Saya memohon ‘warganegara baru BN’ untuk memaklumkan kepada kami, bagaimana caranya kamu mendapat kewarganegaraan.
**Hari tu nak rompak ahli-ahli parlimen oleh BAPAK B A B I, kini anak B A B I pula nak rompak kerakyatan supaya  warganegara baru menjadi pembangkang.  Manalah anak B A B I ini dapat ilham sehingga membuat tuduhan sebegini rupa?  MELAMPAU SUNGGUH anak B A B I ini.  Membuat label seperti di atas adalah stu penghinaan, tetapi sipembuatnya lebih hina dari LEMBU!
“Ia perlu supaya pada masa akan datang, tiada siapa yang boleh menarik semula kewarganegaraan kamu.
“Ini juga bagi mengelak sebarang ugutan politik,” kata Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah pada sidang media Sekretariat Pakatan Rakyat di Petaling Jaya, hari ini.
**INILAH UGUTAN POLITIK YANG SEBENAR LAGI TERANG-TERANGAN!  APAKAH UNDANG-UNDANG MEMBENARKAN MANA-MAAN INDOIVIDU BERTINDAK SEHINGGA BEGINI PUNYA KETERLALUAN?
Beliau membuat tawaran berkenaan selepas pendedahan demi pendedahan yang dibuat Pakatan Rakyat terutamanya selepas pembongkaran pemberian kewarganegaraan segera oleh Jabatan Pendaftaran Negara.
Nurul Izzah turut hairan bagaimana ‘agen baru rakyat Malaysia’ ini tersenarai dalam daftar pengundi meskipun tidak mendaftar di pejabat pos melalui prosedur biasa.
Dalam pada itu, Ahli Parlimen Lembah Pantai itu turut memberi jaminan bahawa penerima kerakyatan yang memberikan maklumat bagaimana mereka didaftarkan akan dilindungi.
“Anda semua tidak perlu bimbang. Sebagai warganegara, sudah tentu hak kamu terjamin dan dilindungi di bawah Akta Pemberi Maklumat,” jelas Izzah.

**Atas pertimbangan apakah selayaknya dpergunakan oleh siBAGHAL anak kepada siB AB I ini sehingga sanggup melabelkan mereka yang berazam untuk menjadi warganegara Malatsia yang taat ini hendak dilabelkan pengkhianat?  SIAPAKAH YANG MENJADI PENGKHIANAT SEBENARNYA???


Mengapakah diprovok sehingga begitu sekali kepada pemastautin tetap yang begitu sabar puluhan tahun sebelum diterima sebagai warganegara ini sehingga gamak ANAK BAGHAL GAMPANG menuduh bahawa mereka ini pengkhianat?  IDEA RASUKAN IBLIS MANAKAH YANG BERJAYA MENGHASUT SYAITAN INI sehingga berlagak bahawa kuasa ditangan mereka???  SIBAGHAL ini bukannya Perdana Menteri.  partipicisannya bukannya mewakilki kerajaan persekutuanpun.  


Wahai warganegara baru yang kami alu-alukan.  JANGAN DITURUT, JANGAN DIPEDULI JERITAN ORANG GILA ITU. BAPA DAH GILA, IBUNYA JUGA GILA  MANAKAN TIDAK ANAKNYA JUGA GILA!!!!

1 Responses to NURUL IZZAH TERUS SERLAHKAN KEBAGHALANNYA SEHINGGA KETAHAP GAMPANG!

  1. Wau Janak Says:
  2. dia lupa yg bini bapanya jg seorg yg asalnya warga asing!

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ