SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

BUNUH KREDIBELITI: PEMBANGKANG AKAN TERUS BERUSAHA!

Posted by Anonymous Friday, July 22, 2011



Pembangkang cuba ‘bunuh’ kredibiliti kerajaan

KUALA LUMPUR 21 Julai – Tindakan pembangkang memanipulasi video perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) pada 9 Julai lalu disifatkan sebagai satu cubaan untuk membunuh kredibiliti kerajaan.
Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim berkata, pembangkang tahu jika mereka berjaya merosakkan kredibiliti polis, maka sekali gus kredibiliti kerajaan juga akan terjejas.
“Malah mereka juga cuba merosakkan nama baik dan reputasi para pemimpin kerajaan melalui fitnah dan pendustaan serta lakonan dan politik jalanan yang semuanya tidak berjaya,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Beliau mengulas tindakan pembangkang yang memburukkan imej polis dengan mengubah video perhimpunan itu yang kononnya memaparkan polis bertindak kejam serta mengamalkan kekerasan melampau ketika kejadian.
Dalam pada itu, Rais turut mengingatkan pihak polis agar lebih tegas dalam menjalankan tuntutan undang-undang.
“Kini pembangkang merancang melalui ‘pukulan lipat’ terhadap polis namun, mujurlah polis di negara ini paling berhemah. Kalau di negara lain, belasahan sebenar akan mereka terima.
“Kerja polis bukan untuk senyum dan gosok belakang pengacau ketenteraman awam. Siapa yang tidak mengikut undang-undang akan menerima padahnya,” katanya.

Itulah yang kami sebagai blogger rasakan sejak sekian lama.  Terima kasih PAK LAH atas dasar bodoh beliau yang lalu, KETERBUKAAN KONON! Setakat nak buka seluar untuk tunjuk lutut bini bolehlah!  Entah berapa lama semua ini dapat di 'repair' rakyat semua tentu tidak dapat menduga.  Setiap hari ada sahaja usaha yang dibuat oelh pembangkang yang mendapat sokongan dalam pelbagai segi dari pihak musuh yang  berada diluar sambil mengawal(monitor) xtvt pembangkang.  Percayalah, rata-rata pemimpin pembangang hidup selesa hasil dari suntikan dana dari luar, ramai yang mewah terutamanya dalam pkr, manakala dalam dapig, semua pemimpin mereka pandai 'cover line'.  Manakala dalam pasrael pula semakin ramai yang sudah naik kasta walaupn ramai yang tahu mereka ini hanya melukut di tepi gantang, tetpai disebabkan gantang tu melimpah ruah hasil curahan dana luar, maka lukut yang mereka terima cukup lumayan.  
polisi keterbukaan paklah semudah menyelak
kaki seluar untuk tunjuk kepala lutut bini!

Setelah tiap masa setiap dasar kerajaan yang dapatmembangunkan negara di perlekahkan, jabatan-jabatan tertentu negara terus di fitnah agar rakyat sangsi terutamanya mahkamah, PDRM, ATM dan lain-lain jabatan persekutuan.  Setelah lama menyepi misalnya, hari ini tiba-tiba kes kapalselam scorpene ditimbulkan sekali lagi.  Ini merupoakan bukti- bukti yang amat nyata bahawa usaha mereka untuk membunuh kredibeliti kerajaan akan berjalan setiap masa dengan sokongan moral dan dana dari luar negara.  Maka mereka berharap tindakan mereka akan dapat merencatkan tumpuan kabinet kerajaan persekutuan teradap usaha-usaha untuk terus membangun dna mengharumkan nama Malaysia kepersada dunia. FIKIR!




0 Responses to BUNUH KREDIBELITI: PEMBANGKANG AKAN TERUS BERUSAHA!

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ