SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Sluaq Dalam....

Posted by Anonymous Monday, May 9, 2011

Wardrobe Problem…

Mei 9, 2011
Anwar memang hebat bab ‘menjaga’ air muka keluarga di hadapan orang dan media. Semua nampak tenang. Semua nampak terkawal. Semua nampak ‘under control’. Tak ada problem. Kalau ditegur media bahawa Kak Wan muka masam dan kurang senyum; Anwar melenting dan mengatakan Kak Wan kecewa kerana suami yang dipercayai – berhadapan dengan fitnah. Kak Wan hanya senyum kaku. Antara senyum dan tidak.
Dengar kata, banglo Segambut pun sudah tidak berapa nak tenang. Ada goyang. Goyang tak banyak. Goyang sikit. Goyang sebab ‘wardrobe’ problem.
Mereka yang rapat dengan Anwar tahu – Anwar tidak pakai seluar dalam biasa cap ‘buaya’, atau apa sahaja jenama yang murah. Anwar tak biasa. Anwar dah biasa dengan ‘boxer’ yang berwarna putih. Memang minat Anwar buat sekian lama. Kalau mereka yang biasa dengan ceramah Anwar dan sebagainya; memang Anwar biasa bersinglet putih. Bab seluar dalam tak ramai yang tahu dan kenal.
Orang dalam kita di Banglo Segambut mengatakan sudah ada problem bila keseluruhan video ditayangkan. Macamana tak problem; bila dilihat collection boxer Anwar – memang semuanya rupa itu. Takkanlah mamat yang nak lakukan konspirasi boleh jadi begitu details. CIA dan FBI pun belum boleh ‘conspire’ sampai macam itu sekali. Siapa yang nak ‘atur’ sampai mamat boroi kena pakai ‘boxer’ yang lebih kurang sama dengan apa yang ada dalam wardrobe Anwar. Kerja gila.
Disebabkan itu; khabarnya sudah ada ‘pemisahan tempat beradu’ di Segambut. Ini masalah yang Izzah risaukan semalam. Inilah dia. Semua ini petanda yang boleh menyebabkan IMPIAN Putrajaya terkubur lebih awal daripada apa yang dijangkakan.
Pemisahan tempat beradu adalah ‘fasa pertama’ masalah ini. Izzah perasan dan Izzah tahu. Bukanlah kita nak mendoakan masjid ‘pasangan Segambut’ runtuh. Bukan. Tetapi kita nak share-kan masalah yang sebenar dan nyata berlaku di dalam istana Anwar.
Anwar perlu beri ruang buat Kak Wan – meng’adjust’ diri dengan segala permasalahan yang ada. Kes liwat itu satu hal. Tak apalah; tak ada video. Tapi yang dah ada depan mata – apa yang nak dikatakan. Kak Wan adalah wanita biasa. Yang tak boleh nak kawal naluri dan perasaan dalaman yang ada. Kak Wan sedih – namun di atas alasan politik; kena jaga dan kawal.
Kita sama-samalah doakan Kak Wan dapat melalui dugaan ini. Bukan mudah. Ini dugaan yang sangat besar.
* gambar tersebut tidak ada kena mengena dengan abang boroi…selingan sahaja….

2 Responses to Sluaq Dalam....

  1. Anonymous Says:
  2. Spender tu macam nampak jenis yang dibeli kat Marks & Spencer, boleh pi tanya kat KLCC samada Anwar atau Kak Wan ada pi beli kat situ. Atau pun mungkin dia pi beli di UK spender tu, memang kaler dia putih sahaja

     
  3. Unknown Says:
  4. Batekpun perlekeh batek Malaysia....
    Seluaq dalampun tak paki hatlocal made punya woo...
    tak patriotik langsung Omegay ANUghairah ini

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ