SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Hari Amarah: Kena tambah satu lagi perkara.

Posted by DETGUAQ Tuesday, May 3, 2011


Sudah berapa banyak hari yang disambut di Malaysia ini, baik secara rasmi atau tidak, sambutan kerana agama, sambutan kerana adat dan ada yang sambut kerana kekasih.  Macam-macam hari termasuk HARImau!  Ada juga hari-hari dihambat ALONG.



Tetapi bila aku terbaca adanak buat HARI AMARAH, maka aku jadi terkedukelu.  Aik ada pula orang nak buat hari semacam ini.  Bagaimana pula selepas ada Hari Amarah, akan terhasil pula HARI AMUKAN???  Boleh jadikan?

Cuma kalau dah nak buat juga, mengapa hanya di masukkan agenda untuk mendesak JAWI menghukum Dato' Eskay seorang sahaja?  bagaimana kalau Peserta Hari Amarah mendesak juga supaya ANUGHAIRAH OMEGA turut melakukan sumpah, tidak kiralah Sumpah Mubahalahkah, sumpah junjung Qur'ankah.  Bersumpah di dalam masjidkah atau bersumpah di mahkamah.  kecualilah si Anughairah Omega itu pernah berzina, itu lainlah.  Kerana Anughiarah Omega sendiri dah berkata bahawa salah satiu kriteria untuk melayakkan seseorang itu melaksanakan sumpahnya ialah tidak pernah melakukan ZINA.  jadi agak aku sebab itulah dia bersungguh-sungguh mengelak untuk melakukan sumpah itu bukan hanya sekarang tetapi sejak dari zaman reformasi lagi. Yang ada di kata ialah "akan melakukan sumpah".  Itulah yang di ulang-ulangkan oleh beliau.  Renung-renungkan wahai penggiat Hari Amarah.  Ingatrlah bahawa kami juga ada versi marah kami sendiri berbanding marah versi kamu!

Sika Klik di sini mengenai HARI AMARAH.

**Agaknya selepas ini bolehlah mereka membuat sambutan hari Amarah 1Asia dan kemuncaknya Hari Amarah 1Dunia....KAH KAH KAH! KHIAQ TUIHHHH! Walaupun banyak di isi oleh pelbagai isu yang sebenarnya relatif dengan keadaan ekonomi, cuaca dan permintaan dunia, agenda TERPENTING mereka ialah untuk menyelamatkan RAJA BISEXUAL mereka yang cukup mereka puja mengalahkan sembahan-sembahan yang lain.

0 Responses to Hari Amarah: Kena tambah satu lagi perkara.

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ