SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Peringatan!

Posted by Anonymous Sunday, May 8, 2011


Artikel di bawah ialah transilasi dari blog Afterdark mengenai pergerakan Ilumnati di Malaysia. mereka adlah sekumpulan pemikir yang berpaksi kepada 'Jews Supremacy' yang sentiasa mahu mengawal setiap inci ekonomi dan politk negara-negara lain. Ramai pelaku yang tidak sedar bahawa mereka di KALDAIkan secara yang cukup halus sehinggalah tiba ke saat-saat yang mereka tidak boleh lagi berundur....

2013 ILLUMINATI BLUEPRINT (TOP SECRET REVEALED): Blueprint Iluminati 2013-pendedahan rahsia terbesar.

Ada dua 'blue print' Illuminati yang saya fikir harus diberitahu kepada umum (yang diperolehi daripada pembelot Illuminati tempatan). Yang pertama adalah tentang dalaman kita sendiri, yang keduatentang apa yang akan terjadi di masa depan yang merupakan ramalan tentang Salib Sejati. Percaya atau tidak, terserah anda. Sekarang, apa yang mungkin Illuminati telah beri gambaran kepada kita dalam waktu kurang dari 10 tahun pada masa depan? pemerhati anti-Illuminati Tempatan sudah diberitahu mengenai blueprint lain untuk melepaskan rusuhan di Ibukota Malaysia, dan setakat ini saya telah melihat langkah-langkah yang telah diambil terhadap rencana ini dibantu oleh penyokong pasif Illuminati dari kedua-dua pembangkang dan sisi UMNO.

Sebenarnya, Anwar tidak akan pernah menjadi Perdana Menteri Malaysia seterusnya. Tidak, Illuminati tidak akan membenarkan kerana akan bertentangan teori RAHMAN yang dipercayai oleh sesetengah orang bahawa ia adalah sub-teori Thomas Carlyle. Percaya atau tidak, Anwar Ibrahim bukannya di didik untuk memimpin Melayu, dia hanya digunakan untuk melaksanakan tahap pertama dari rencana.

Illuminati sudah melakukan kajian mereka dan mendapat maklumat bahawa Kerajaan Melayu Islam boleh dengan mudah dikalahkan jika semua bukan-Melayu bersatu bersama ketika pilihanraya umu yang berikutnya.

Menurut maklumat CIA tentang Malaysia, penduduk pada 2004 adalah adalah terdiri dari Melayu 50,4%, China 23,7%, asli 11%, India 7,1%, lain-lain 7,8%. Pada tahun 2008 angka itu akan berubah dan pada tahun 2013, maka kita orang Melayu mungkin kalah kepada bukan-Melayu dalam beberapa peratus.

50% dari banmgsa Melayu Islam berpecah lagi di sebabkan ujudnya beberapa lagi parti yang berteraskan Melayu Islam. Beberapa peratus yang besar akan terus menyokong UMNO, manakala beberapa peratus pula akan menyokong PAS, selebihnya akan samada menyembah patung Brahma Anwar Ibrahim atau menjadi pengundi atas pagar ataupun bergabung dengan parti bukan-Melayu seperti DAP dan parti-parti kecil yang lain seperti di Sabah & Sarawak.

Oleh kerana itu dalam jangka pendek, jika semua pihak China dan India meninggalkan Barisan Nasional dan bergabung kekuatan dengan DAP, berserta dengan kedudukan kewangan yang kuat akan mempunyai kekuatan yang cukup untuk merebut kuasa politik dari orang Melayu. Dan jika itu benar-benar terjadi maka DAP akan tidak perlu lagi PAS dan Anwar Ibrahim untuk mengumpan sokongan dari orang Melayu Islam.

Blue Print ini mendedahkan apa yang akan dilakukan pada atau sebelum 2013. Setelah selesainya tahap pertama tentang Pemilihan Umum ke-12 di mana Anwar dan KJ yang dikaldaikan oleh Illuminati telah menyebabkan kekalahan Barisan Nasional di 5 negeri, pada tahap berikutnya memenangi hati pengundi Melayu Islam bukan lagi tumpuan, sebaliknya tumpuan adalah diberi kepada bagaimana hendakmemenangi hati pengundi bukan-Melayu Islam. Dalam beberapa tahun ke depan sebelum pilihan raya umum berikutnya kita akan menyaksikan kecenderungan ini berkembang. DAP dan selebihnya dari pemimpin pembangkang (termasuk siharami Anwar) akan vokal di parlimen dalam usaha mereka untuk dilihat sebagai pahlawan Cina / India. Isu-isu dari Ketuanan Melayu, Imigran China, SPI Murtad, Dll akan bertalu-talu seperti tiada kesudahannya. Semua Illuminist dalam UMNO dan Barisan Nasional akan melakukan misi bersama-sama dengan rakan-rakan mereka di sebelah Pembangkang.

Setelah berjaya mendapatkan pertambahan sokongan dari generasi muda Cina dan India, para penyokong Melayu dari PKR akan ditinggalkan secara berperingkat. Dasar Negara akan dilakukan untuk menyokong bukan-Melayu kemudian menyebabkan keretakan dan ketidakpuasan di antara Melayu didalam PKR dan PAS. Penipisan menyokong terhadap PKR dan Anwar Ibrahim ini sengaja untuk melemahkan PKR sebagai suara utama dari barisan depan Pembangkang. Seperti saya katakan dahulu, mereka tidak pernah berniat untuk menjadikan Anwar Perdana Menteri seterusnya, mereka hanya menggunakan dia untuk mendapatkan sokongan dari Melayu bagi mebolehkan mereka berada diParlimen hari ini.

Tahap akhir terhadap episod perkauman berikutnya adalah dengan menimbulkan ketegangan perkauman yang akan menyebabkan rusuhan. Kemudian rusuhan yang akan terjadi pada hari ke 13 bulan itu dan akan meniru profil lengkap apa yang terjadi pada tarikh 13 Mei 1969. Hanya kali ini bukan pertengkaran antara Pemuda Cina dan orang Melayu, pertengkaran tersebut akan antara India dan gangster Melayu yang berpura-pura menjadi pahlawan untuk bangsa masing-masing. Rusuhan berdarah akan di lakukan diIbukota tetapi gelombang kejutan akan segera direbakkan keseluruh negara. Polis dan tentera yang didominasi oleh Melayu terpaksa mengendalikan situasi ini dalam keadaaan tidak bersedia dari segi perancangan teratur. Akhirnya campurtangan ini akan tidak menjadikan mereka sebagai pahlawan sebaliknya mereka akan di gambarkan sebagai sebuah pasukan keselamtan yang zalim oleh media luar.

Situasi dalam UMNO pula tidak banyak membantu, Perdana Menteri akan terjelepuk oleh pakatan Pembangkang, bahkan olehahli kabinetnya sendiri di bawah hasutan dari salahseorangmenterinya yang menjadi proksi kepada menantu bekas Perdana Menteri. Oleh kerana itu pada saat rusuhan berakhir, semua pihak bukan-Melayu akan meninggalkan Barisan Nasional dan menumpahkan kesetiaan mereka dengan DAP.

Pada saat ini, Anwar Ibrahim, PAS dan selebihnya Melayu dalam PKR tidak lagi akan diperlukan oleh DAP. Mereka akan ditinggalkan sepenuhnya selepas PR memenangi pilihanraya umum 13. Ketika itu, PAS akan dituduh sebagai pelampau, berbahaya dan dilecehkan di bawah undang-undang yang benar-benar serupa dengan ISA sedangkan Anwar Ibrahim akhirnya akan dinobatkan sebagai pengamal homoseksual selama 15 tahun(1997 - 2013). Semua bukti kukuh yang disimpan oleh seorang peguam yang juga pemimpin DAP akan sengaja dibiar untuk didedahkan oleh sumber yang kononnya tidak diketahui. Oleh itu DAP pada ketika itu akan mempunyai alasan yang cukup kukuh untuk tidak mencalonkan dia sebagai Perdana Menteri walaupun Pembangkang memenangi Pemilihan Umum 13.

Seperti yang dijangka, dengan UMNO ditinggalkan oleh sekutunya dan semua bukan-Melayu (dan bahkan beberapa Melayu yang menyalahkan kerajaan kerana tidak cekap dalam menangani rusuhan) akan mengundi untuk menentang UMNO dan Kerajaan, sehinggalah keptusan akan menjadilebih dari 2 / 3 majoriti di Parlimen dan DAP akan memenanginya dengan majoriti mudah, lalu segala kehebatan UMNO ketika UMNO di bawah Tun Mahathir hanyalah menjadi kenang-kenangan.

Jika itulah keadaannya, maka selepas Pilihan Raya Umum 13, Illuminati akhirnya akan mengawal kerajaan kita. Kerana kebodohan kita sendiri kita akan mempunyai buat pertama kalinya bukan-Melayu sebagai Perdana Menteri. Sekularisme dan pemisahan agama dalam kerajaan akan bermula. Dengan 2 / 3 majoriti mereka berkluasa untuk menukar pasal 3 (1) Undang-Undang tentang Islam sebagai agama rasmi dan kerana sekularisme di mana-mana, anak-anak kita akan tergoda untuk tuntutan duniawi.

Kebanyakan orang beranggapan bahawa jika negara ini diperintah oleh DAP, maka kita akan menjadi Singapura seterusnya (?). Beberapa kerat orang Melayu Islam mungkin membayangkan bahawa Singapura tidaklah terlalu teruk. Walaupun diperintah oleh China, kita masih mendengar Melayu Singapura memuji pemerintah mereka. Beberapa Melayu Singapura yang tidak tahu berterimakasih dan memilih untuk berpindah keMalaysia bahkan secara terbuka masih mengatakan bahawa Kerajaan Singapura lebih baik dari Kerajaan Malaysia (?)walapun mereka merempat kembali ke nagara asal nenek moyang mereka.

Jika anda salah seorang yang menganggap situasi PAP dalam memerintah Singapura adalah berbeza dengan DAP jika memerintah Malaysia anda sebenarmnya betul-betul telah berjaya di kelirukan. Setiap kerajaan di dunia tahu bahawa untuk menyenangkan rakyat bererti mempergunakan wang pembayar cukai. Jika wang di perbendaharaan berlimpah maka semua pihak boleh senang. Jadi dalam kes Singapura di mana Melayu hanya 13.9% dari seluruh penduduk, kerajaan mereka mempunyai wang yang lebih dari cukup untuk dibelanjakan kepada bangsa China sebelum membelanjakan sisanya kepada bangsa Melayu dan bukan-Cina. Melayu di sana tidak tahu mereka sebenarnya hanya menikmati sisa. Mengingat fakta bahawa Singapura lebih kecil, lebih mudah untuk memantau dan lebih hemat biaya untuk menguruskan, sehingga bahkan jika Kerajaan Singapura berfikir hanya mahu menggunakan hanya10% dari perbelanjaan keseluruhan terhadap bangsa Melayu mereka masih boleh bergembira dengan itu.

Situasi akan benar-benar berbeza jika Peraturan DAP Malaysia. Tidak peduli berapa banyak wang yang kita miliki di perbendaharaan, sebahagian besar harus terutamanya di habiskan kepada bukan Melayu, yang terdiri daripada 49,6% dari jumlah penduduk (mungkin lebih) dan mengingati bahawa Malaysiamengandungi 13 negari dan 3 Wilayah Persekutuan untuk di tanggnung, maka kita dapat bayangkan bahawa tidak akan ada banyak sisa dari belanjawan untuk di agih kepada bangsa Melayu dan Institusi Islam.

Ketika kerajaan yang berkuasa adalah terdiri dari ETNIK TERBESAR maka senario yang paling dekat adalah Malaysia pada masa kini (tidaklah sesempurna mana tetapi tetap menjadi rumahku syurgaku). Tapi ketika kerajaan yang berkuasa adalah terdiri dari orang-orang dari ETNIK MINORITI, maka Contoh moden yang terdekat ialah Afrika Selatanketika mengamalkan sistem aparthied atau Habsyah ketika diperintah oleh minoriti etnik Tigrayan . Contoh lain adalah seperti ketika China diperintah oleh kumpulan etnik minoriti Manchu atau ketika Balkan diperintah oleh etnik minoriti Serbia.

Sebenarnya anda boleh kajian sendiri tentang apa yang terjadi ketika sebuah negara diperintah oleh etnik minoriti. Saya dapat meyakinkan anda sebahagian besar tidak melayan dengan baik etnik terbesar.

Aku tidak cuba untuk menjadi rasis atau bias di sini. Tapi itulah sejarah setakat ini tentang mana-mana negara diperintah oleh etnik minoriti. Dan tidak ada penjelasan lain yang masuk akal untuk itu. Ia hanya kecenderungan sebenar manusia untuk memberontak terhadap mereka yang dianggap bertanggung jawab untuk mengambil alih hak-haknya. Tidak ada gunanya berdebat tentang hal itu. Ia sebenarnya semudah bagaimana orang berfikir ketika mereka mendominasi sejumlah manusia tapi tidak kerajaan.

Jadi untuk orang Melayu yang terus-terusan berbicara tentang Ketuanan Melayu, sila ambil perhatian bahawa apa yang disebut Ketuanan Melayu akan hanya ada selama mana menteri kabinet kita sebahagian besarnya adalah Melayu dan Perdana Menteri juga adalah Melayu. Setelah itu tidak ada lagi, maka Ketuanan Melayu juga akan lenyap. Dan untuk bukan-Melayu yang mungkin telah membaca ini, tahulah bahawa Malaysia jika diambil alih oleh DAP, ia bukanlahSingapura dalam pembuatan sebenarnya. Perbezaan dalam populasi akan membuat keputusan politik yang berbeza. Malaysia yang diperintah oleh etnik minoriti tidak akan aman dan lebih baik daripada ketika itu diperintah oleh UMNO.

Nikmat keharmonian hidup berbilang bangsa yang di rasai selama ini oleh kita lenyap jika DAP memerintah Malaysia. Ini tidak mungkin kecuali DAP bersedia untuk mengagihkan wang pembayar cukai terhadap Melayu sepertimana apa UMNO telah agihkan ATAU kecualilah jika majoriti Melayu tiba-tiba berminat melakukan perniagaan demi kemakmuran ekonomi seperti Komuniti Perniagaan China.

Fikirkan tentang hal itu.

0 Responses to Peringatan!

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ