SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Tetek Kendur Yang Terdedah Tu Milik Siapa Pula?

Posted by Det Guaq9 Wednesday, April 6, 2011


Setelah sempat melihat wawancara terdahulu oleh MAHARAJA PENIPU yang berdiri di hadapan wartawan sambil dijeling penuh makna oleh MAHARANI PENIPU yang turut tersipu-sipu melihat gelagat maharajanya berdiri menunjukkan tubuh badannya yang bersalut pakaian(dan kemnugkinan berbengkong di dalam) kemudiannya berpeluang pula melihat wawancara seterusnya oleh MAHARANI PENIPU serta diapit oleh PUTERI PENIPU serta juak-juak pelbagai pangkat PENIPU termasuk PARIA-PARIA PENIPU maka aku cukup meloya melihat aksi MAHARANI PENIPU menafi sekeras-kerasnya pelakon utama dm video sex paling panas mutakhir ini adalah suaminya si MAHARAJA PENIPU.

Maka Perempuan Y bersama anak perempuan Y telah berusaha bersungguh-sungguh untuk menjadi perisai dan benteng kepada lelaki Y.  Sungguh bertuahlah lelaki Y, kerana selepas ini xtvtnya dalam apa sahaja bentuk akan mendapat benteng terkukuh keluarga Ynya.  Tetapi mengapa yang lain hanya diam?  Si GAGAP Y yang hanya bertaraf PARIA PENIPU pula tercunggap-cunggap untuk membela KELUARGA Y @ KY.

Lebih memenatkan apabila melihat mereka berlari berkejaran dalam membelit lidah percakapan ketika mencari alasan mengenai kehadiran jam tangan OMEGA milik MAHARAJA PENIPU.  Barulah aku tahu mengapa sehongga kini mereka tidak berupaya menayangkan secara life jam tangan OMEGA edisi masterpiece itu.

Untuk pertanyaan [ada kali ini kepada MAHARANI PENIPU, jika perutnya yang di saluti tuala(untuk sehingga kepenghujung video klip yang kami dapat tengok, bagaimana pula bentuk tetak yang dah nampaknya agak kendur sesuai dengan umur LELAKI Y itu?  Milik siapakah tetek kendur itu?

6 Responses to Tetek Kendur Yang Terdedah Tu Milik Siapa Pula?

  1. Mai kita cerita bab perut!

    1.Kalau ikat pakai tuala atau kain pelikat, sah dah perut takkan mengelebir.
    2. Bila kita tarik nafas dan tahan, abdomen perut dan dada akan terangkat ke atas dan perut kelihatan ramping.
    3. Sebaliknya kalau dalam keadaan normal, perut akan melendut ke bawah. Kebiasaannya mereka yg berumur 30 tahun ke atas kebanyakkannya akan mengalami masalah buncit, boroi, boyot, barai, gendut, gemuk dan gempal akibat hormon berbanding di usia remaja.
    4.Perut akan melendut jatuh dan nampak gemuk dalam keadaan menonggeng, meniarap, berjalan dan duduk. Manakala dalam keadaan berbaring, perut sisi akan nampak mengelebir. Sanggupkan seseorang menahan nafas untuk mengempiskan perut untuk selamanya?, ahli bina badan pun tak boleh tahan lama-lama masa pertandingan bagi nampak perut six pactnya atas alasan akan membahayakan pengaliran darah
    5.Apabila seseorang dalam keadaan terangsang, otot-ototnya akan membesar termasuklah otot dada, perut dan bawah perut. yang bawah perut akan terasa panas dan mungkin ada iritasi sedikit. Manakala otot muka nampak sedikit kecut namun berseri akibat menahan berahi.
    6.Perut tidak boleh dikempiskan apabila berada dalam keadaan kenyang kerana usus dipenuhi makanan, angin dan air. Dalam keadaan normal orang tak kisah samada boroi atau tidak apatah lagi dalam keadaan berahi!
    7. Zaman sekarang dah banyak rawatan, ubat, alat dan senaman yg boleh menguruskan perut dalam masa yang singkat. sama juga dengan gel menyapu macam KY Jelly untuk melancarkan penusukan.

    So renung-renungkan dan selamat beramal!

     
  2. Anonymous Says:
  3. komen dah komen,soalan dah dibuat tapi masih tidak percaya .mari kita ramai2 buat solat hajat mohon pertunjuk pada keluarga anwar ibrahim.mohon allah turun kan bala kepada anwar yang tak mau bertaubat.semoga allah memakbulkan.atur lah dimana tempat yang sesuai
    kalau boleh berdekatan rumah anwar.biar ditimpa bala pada keluarga penipu ini.


    capt razak

     
  4. Anonymous Says:
  5. Semua rakyat Malaysia dah jadi kaki penipu dan kaki fitnah...
    Semua menuju jalan lurus ke neraka jahanam...ha ha ha...

    Yang pelik nya yang tak tau apa2 pun sibuk nak join sama buat fitnah.
    Betul2 bangang punya bangsa(t) Melayu. Bodoh macam kerbau....ha ha

     
  6. Anonymous Says:
  7. tolak PAS parti pembohong , pembunuh dan penzina.....

     
  8. dlm IC ada gambar susuk badan ke? IC aku ni tunjuk gambar muka aku je..
    so apa kaitan perut la, punggung la, bahu la..kan kan kan?

     
  9. detguaq Says:
  10. Kesihan kak jijah....tahniah bang nuat, lepas penafian ni, aktiviti bisexual bangnuat bertambah agresif lerrr...

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ