SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

SMS Jahat bertaraf OMEGA.

Posted by Det Guaq9 Tuesday, April 12, 2011

Ketika para penjilat dan juak-juak Pakatan Rakyat sedang bertungkus lumus untuk meyakinkan para pembaca mereka, Barisan Nasional sedang di ambang kekalahan, ternyata puak-puak itulah sebenarnya yang berada dalam kesukaran untuk merealisasikan mimpi-mimpi mereka. Pelbagai cara terpaksa digunakan. Dan salah satu daripadanya ialah penggunaan penghantaran mesej ringkas atau SMS.


Berikut adalah SMS yang sedang 'hangat' beredar di seluruh Sarawak:

TODAY THE CHURCHES OF MALAYSIA HAS REJECTED THE GOVERNMENT'S 10 POINT SOLUTION ON THE AL-KITAB. VOTE AGAINST BN IS A VOTE FOR JESUS. BN IS AN ANTI-CHRIST AGENT. CHRISTIAN ARE BEING DISCRIMINATED AND RIGHTS IN CONSTITUTIONS DENIED. DON'T VOTE FOR BN. IF YOU ARE A TRUE CHRISTIAN SEND THIS MESSAGE TO 8 OTHER CHRISTIANS.

Mungkin bagi kebanyakan orang yang konon-kononnya berfikiran terbuka, SMS yang sedang beredar itu hanyalah kempen pilihanraya semata-mata. Namun bagi mereka yang sedar tentang bahaya dan sentiasa berwaspada, SMS berkenaan sebenarnya mengandungi racun yang sangat ampuh untuk menjahanamkan negara ini dan bukan setakat mengalihkan pentadbiran Sarawak daripada Taib Mahmud kepada DAP semata-mata.

Agak mustahil untuk mengatakan BN mengamalkan diskriminasi agama memandangkan Barisan Nasional mengandungi komponen yang mempunyai pelbagai aliran agama di dalamnya. Tidak seperti Pakatan Rakyat, Barisan Nasional menghimpunkan kesemua parti-parti yang berteraskan Melayu-Islam, Kristian, Buddha, Toa Pek Kong, Confucius, Kristian, Hindu, bahkan agama nenek moyang menerusi parti-parti yang berasal dari Semenanjung, Sabah dan Sarawak.

Dari Sarawak sahaja, Barisan Nasional mempunyai empat parti komponen. Agak mustahil Barisan Nasional perlu untuk mendiskriminasi mana-mana puak di dalam parti berkenaan kerana sebarang tindakan sensitif hanya akan mengundang padah buat Barisan Nasional sendiri!

Di bawah Barisan Nasional, Kristian Sabah dan Sarawak boleh menjalankan upacara dan adat istiadat agama secara bebas, boleh mencetak dan mengimport Bible mereka tanpa sebarang halangan. Tiada cop, tiada nombor siri sebelum ini.

Apa yang berlaku di Pelabuhan Kelang dan Kuching merupakan KERJA Pakatan Rakyat yang cuba menguji perlembagaan dengan onar kalimah ALLAH yang disensasikan bagi menarik sokongan kepada DAP khususnya. Dan apabila umpan mereka telah dipagut, mereka segera menggunakan taktik Anwar Ibrahim ketika 'menjawab' soalan wartawan tentang jam tangan Omega.... soalan yang ditanya tidak dijawab, sebaliknya sibuk memaksa wartawan berkenaan mengubah soalannya supaya mudah dia melakukan tekanan dan mengalihkan isu!

Sesuatu yang sangat menarik untuk anda renungi.... juak-juak Pakatan yang beragama Islam menggunakan kempen UNDI BN = UNDI TAIB MAHMUD... manakala pada masa yang sama, yang satu lagi pihak menggunakan kempen UNDI BN = ANTI-CHRIST.

Oleh kerana itu UNDI BN = UNDI TAIB MAHMUD ANTI-CHRIST

Adakah itu yang sedang dimain-mainkan di Sarawak?
 
**Dari Blog Flying Kick

0 Responses to SMS Jahat bertaraf OMEGA.

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ