SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Menunggu Lelaki Y, Menanti Lelaki Omegay.

Posted by Det Guaq9 Tuesday, April 26, 2011

Nampaknya mahkamah telah di maklumkan yang lelaki Y kini telah di kenal pasti.  Pihak pendakwa telah secara jelas menamakan lelaki berkenaan ialah AnYuar. Rakyat kini sudah mengetahui bahawa pemilik DNA ialah AnYuar.  Kini walaupun debaran rakyat tidak lagi kuat debarannya sekuat menuggu keputusan mengenai lelaki Y, debaran tetap terasa untuk mengetahui siapakah pula lelaki XXX, adakah orangnya sama dengan Assyiekh AlOmegay waLiwati mu Juburi???

Dari Agendadaily:


Ingat lagi bagaimana Datuk Seri Anwar Ibrahim sangat liat nak beri sampel DNA beliau kepada mahkamah bicara kes liwat hingga jadi isu yang heboh.

Ramai yang mempersoalkan mengapa beliau takut sangat nak bagi sampel DNA itu.

Akhirnya mahkamah putuskan tiga bahan bukti yang diperolehi dari sel Anwar ditahan pada malam 16 Julai 2008 yakni botol air mineral,berus gigi dan tuala good morning diterima untuk ujian berkenaan.

Perbicaraan kes liwat yang disambung Isnin di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur masuk ke babak yang menarik .Khabar yang ditunggu-tunggu terjawab.

Ini bila Peguam Cara Negara II, Datuk Mohd. Yusof Zainal Abiden memberitahu mahkamah bahawa semua ujian DNA yang dibuat oleh dua ahli kimia keatas sampel air mani dalam dubur Saiful Bukhari Azlan dengan tiga barang itu sahkah LELAKI Y itu ialah Anwar.
Katanya Anwar merupakan satu-satunya tahanan dalam sel itu ketika tia barangan berkenaan diambil.

Beliau menegaskan hakikat ini mengesahkan penyumbang tidak dikenali ‘lelaki Y’ itu ialah Anwar.Maka ini menunjukkan ada kes[I]prima facie.

[/I]Menurut Yusof ujian yang dijalankan tidak boleh diragui.

Beliau juga mengemukakan laporan dari dua ahli kimia bebas mengenai hal berkenaan.

Profil DNA Lelaki Y diperoleh daripada air mani yang terdapat pada seluar dalam saksi utama dan pengadu, Saiful yang dianalisis oleh Dr Seah Lay Hong.

Analisis sementara profil DNA daripada ketiga-tiga barang bilik Anwar di bilik tahanan berkenaan diperiksa oleh Ahli Kimia, Nor Aidora Saedon.

Yusof juga mengetepikan dakwaan Karpal yang mengatakan Saiful bukan saksi yang berwibawa dan pakar-pakar yang menjalankan pemeriksaan DNA tidak cekap dan berat sebelah.

Malah, Karpal dalam hujjahnya terdahulu mendesak supaya Saiful dikenakan hukuman kerana berbohong di mahkamah dan dakwaan ke atas Anwar digugurkan..

Karpal mendakwa terdapat terlalu banyak elemen tidak konsisten antara tuduhan ke atas Anwar dan keterangan yang diberikan oleh Saiful. Karpal juga menuduh pakar-pakar kimia dan forensik yang menjadi saksi dalam kes berkenaan tidak cekap dan berat sebelah.

Menjawab hujah Karpal, Yusof berkata, kredibiliti Saiful sebagai saksi tidak boleh dipertikaikan kerana tidak ada satupun keterangannya yang menunjukkan ia tidak boleh dipercayai.



“Saksi-saksi pakar pula telah menjalankan tugas dengan cekap dan tiada bukti bahawa bahan-bahan bukti telah terjejas atau diusik semasa di bawah jagaan mereka.

Terdahulu, Karpal Singh dalam hujahnya juga mendakwa tindakan Saiful tidak melarikan diri walaupun mempunyai peluang berbuat demikian menunjukkan dia berbohong ketika mengatakan dia diliwat tanpa kerelaan.

“Persoalan sama ada dia buat dengan rela atau tidak tidak relevan. Apa yang penting ialah sama ada zakar dimasukkan ke dalam dubur. Kegagalan melarikan diri bukan bermakna dia rela untuk diliwat,” kata Yusof.

Yusof juga berkata, kenyataan Saiful mengenai penggunaan KY Jelly ketika diliwat telah dijelaskan dengan terang dan ia konsisten dengan situasi ketiadaan kecederaan pada dubur Saiful.

Yusof seterusnya berhujah bahawa kejadian liwat di Desa Damansara boleh dipercayai. Katanya, rakaman CCTV juga menunjukkan Saiful berada di tempat kejadian.

Perbicaraan kes liwat ini telah berlangsung 57 hari dan 71 nama telah dikemukakan sebagai saksi, tetapi hanya 27 dipanggil memberi keterangan. Ia juga telah ditunda sebanyak lima kali.

Yusof akan menyambung hujahnya 9 pagi esok. Selepas itu Karpal pula akan membuat hujah balas sebelum hakim menetapkan tarikh mengumumkan keputusan. – 25/04/11.[B] - OLEH NOOR HASILAH ISMAIL[/B]

1 Responses to Menunggu Lelaki Y, Menanti Lelaki Omegay.

  1. amikcow Says:
  2. amik cow....>>>http://bit.ly/f4AVQO

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ