SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Aku sebenarnya segera dapat menangkap dan meneka bahawa portal malaysiakini sebenarnya telah di ceroboh oleh pihak mereka sendiri atau di upah sendiri para penggodam untuk menggodam portal mereka melalui perancangan dalaman.  Tujuan penggodaman portal ini(Hacking) hanyalah untuk menarik perhatian dan simpati pengundi di Serawak. Tidakkah kita hairan setelah sekian lama menganyang UMNO/BN hampir setiap hari tanpa di ganggu tiba-tiba bila kempen PRN semakin panas dan memihak kepada BN portal mereka yang banyak menyiarkan tulisan tahap hampas serta tidak menyumbang kepada politik positif mahu di serang oleh penyokong BN?  Aku cukup kuat mensyaki bahawa ini adalah perbuatan masuk bakul angkat sendiri.  Ini adalah perbuatan pihak mereka sendiri semata-mata untuk menarik perhatian umum.

Bukankah mahaguru mereka begitu cekap mempraktikkan kaedah ini?  Mencuri kemudiannya menuduh orang lain mencuri.  Berbohong kemudiannya menuduh orang lain berbohong.  Tidak sakit tetapi berbohong seperti orang sakit.  Tunjuk alim walaupun hidup penuh maksiat.

Dan setelah mendapati kempen-kempen pihak pembangkang saban hari semakin kurang mendapat sambutan maka di ada-adakan pula cerita kononnya media arus perdana di larang membuat liputan kempen yang di lakukan oleh parti-parti pembangkang yang belumpun apa-apa di awal-awal kempen PRN lagi sudah berpecah-belah.  PeeGayR yang dieksport keSerawak menunjukkan belang tamak haloba sehingga tidak mahu bertolak ansur dengan SNAP, parti asal Serawak.  Awal-awal lagi dah tunjuk bongkak!

Macamana media arus perdana hendak membuat liputan kalau kempen-kempen mereka lesu tanpa penyokong?  Kalau adapun penyokong-penyokong yang mengekori pemimpin pembangkangseperti LELAKI OMEGA hanyalah penyokong-penyokong yang di import dari semenanjung.

Jadi bagi aku perkara sebenar sebagai kesimpulannya Malaysiakini di ceroboh dan di serang secara maya adalah rekaan mereka sendiri untuk menarik perhatian dan kononnya pihak media arus di larang untuk buat liputan juga adalah rekaan pihak pembangkang untuk meraih simpati pengundi Serawak sahaja. 

Mereka tidak pernah serius!

0 Responses to Malaysiakini rancang sendiri pencerobohan dan serangan maya terhadap portal mereka?

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ