SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Kalau ada, akupun upload juga.

Posted by Detguaq Wednesday, April 13, 2011

Kalau ada sambungan video seks...aku siar juga kat blog aku

Oleh: HELME HANAFI

“ Siot betul , Anwar yang ‘sedap’, aku pulak kena soal siasat,” itu reaksi blogger Papagomo kepada Agendadaily selepas selesai disoal-siasat buat kali kedua oleh polis berhubung penyiaran di internet klip video seks 1.47 minit yang dikaitkan dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Papagomo disoal-siasat selama dua jam bermula jam 8.00, Selasa malam di Ibu Pejabat Polis Dearah Kapit.

Menurutnya, beliau dihubungi oleh IPD Kuching untuk disoal-siasat kali kedua bagaimanapun kerana beliau berada di Kapit maka ianya dibuat di balai polis berkenaan.

Beliau berada di Kapit kerana bergerak dari tempat ke tempat membuat liputan kempen pilihanraya negeri Sarawak.

Sebelum ini, beliau dipanggil dan disoal-siasat selama tiga jam di IPD Kuching.

Blog Papagomo adalah antara paling awal siar patuan youtube klip video 1.47 minit yang memperlihatkan babak ' pemanas badan' dan paras lelaki bertuala yang didakwa Anwar.

“Polis banyak tanya mengenai kesahihan video tersebut, dan apakah aku dibayar untuk menyiarkan cerita tersebut,” katanya.

“Aku jawab untuk lawan orang macam Anwar Ibrahim itu, tak perlu bayar, aku buat percuma sahaja,” katanya.

“Aku tak ada hal dengan polis, aku bagi kerjasama penuh, kalau lepas ini mereka panggil lagi, aku akan pergi, sebab mereka hanya jalankan tugas,”kata beliau.

Ditanya apakah beliau ‘serik’, katanya, “Aku lawan sampai habis, lepas ini kalau ada sambungan (video seks) aku siar juga kat blog aku, apa ada hal, aku yakin kebenaran akan muncul dan aku dipihak yang benar,”ujar beliau.

Papagomo merupakan satu-satunya blogger yang berpeluang melihat versi penuh rakaman video seks tersebut selama 22 minit.

Dalam satu temubual dengan Agendadaily selepas itu , beliau ‘ comfirm ’ 1000 peratus lelaki yang dilihatnya dalam video tersebut adalah Anwar .-13/4/2011


**Aku juga akan upload video terbaru jika ada.  Aku cukup sedih dengan tahap akal yang di miliki oleh pemimpin-pemimipin pembangkang yang terus menjadi perisai kepada B A B I walaupun tindakan mereka secara tepatnya cukup menyerlahkan KEDUNGUAN masing-masing.
1.  Nk Aziz yang tidak mahu menonton kononnya tetap memberi ulasan mempertikaikan kesahihan video tersebut walaupun tidak menonton.  Tetapi aku agak dia mungkin ada menonton klip pendek video berkenaan...alahhhh.....bukanya ada adegan sex beratpun.  Baru ringan-ringan.
2.  Kak Jijah terus menafikan walaupun alasannya cukup lemah terutama bila di ajukan soalan mengenai jam Omega.
3.  Yang Khalid gagap pun kalut juga dok pertahan Kak Jijah walaupun alasannya juga mengalami kegagapan sehingga dengan kabur memberi interpritasi adil secara penuh kesangsian.
4.  Karpal hanya mengangkat kening sambil mengurut janggut.
5.  Assmin sudah bertukar suara ketika berceramah menjadi bercemarah.
6.  Anwar sudah hilang sabar dan bentak-bentak seperti budak lapar eskrim bila di soal bertalu-talu mengenai jam \omega edisi terhad itu.

Kempen pembangkang di Serawak kali ini hanya mengundang kebencian majoriti rakyatnya.  Barisan Nasional perlu di berikan kemenangan oleh pengundi di Serawak kerana mereka tidak boleh biarkan orang seperti anuWAR yang cukup jaguh dalam menipu serta pembela-pembelanya yang turut berkongssi penipuan ini saban hari untuk memimpin Serawak.  Barisan Nasional ada visi yang jelas untuk kemajuan Serawak. Pemimpin baru yang berpotensi bagi menggantikan Taib Mahmud sudah pasti orang yang cukup layak menggantikannya dan sudah pasti Najib tahu apa yang baik untuk rakyat Serawak.  Begitu juga Malaysia keseluruhannya.

0 Responses to Kalau ada, akupun upload juga.

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ