SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

BODOH MAHFUZ MELANTUN-LANTUN

Posted by Det Guaq9 Sunday, April 3, 2011

]
Aku tergelak cukup besar sehingga berguling-guling.  Lajak gulingan aku dek ketawa dengan kebodohan Mahfuz sehingga terlajak-lajak mencapai dua puncak g0n.  Hangpa tau dak apa itu g0n?  Mana aku tak gelak baca kenyataan seorang yang jahil mengenai kerja-kerja penyiasatan memberi komen macamlah dia tu alfert hitchcock.

Tahap mental mahput hanya setaraf allfart hiccup itu bagi sesiapa yang cerdik sikit dari pada diapun dah boleh hidu.  mari kita tengok kenyataan ala badut tahap gaban dan aku akan buat ulasan yang hangpa boleh nilai samada masuk akal atau masuk bakul seperti kenyataan tahap bakul sampah tembus dia.


Posted: 02 Apr 2011 09:07 AM PDT

KUALA LUMPUR, 2 April: "Terima kasih PDRM bantu rakyat benci Umno BN," kata Datuk Mahfuz Omar.

**Hello Mahmpus!  Rakyat mana yang benci polis ni?  Yang baik-baik dan tahu undang-undang dan erti keamanan atau rakyat kelas PARIA PENIPU seperti kamu ni?

Beliau menyatakan demikian sebagai mengulas kenyataan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar semalam yang mengesahkan rakaman video seks yang didakwa melibatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang didedahkan tiga manusia baru-baru ini adalah tulen.

**Hello Mahmpus! Ingat ulas durian ke?  Kalau ulas durian yang mangkaq memanglah sama taraf dengan hang oii...  
Menurut Ismail, pengesahan itu dibuat oleh pakar profesional yang dilantik pihaknya minggu lalu untuk membuat kajian terperinci.

**Hello Mahmpus! Bukan polis yang buat, tetapi pakar professional yang buat pengesahan.
Katanya, hasil siasatan rakaman video itu yang kini di peringkat akhir akan diserahkan kepada Peguam Negara dalam masa terdekat.

**Hello Mahmpus! Kes ini selayaknya di serahan kepada Peguam Negar, bukan peguam kaki spin macam Kapal Sink tu!
Mahfuz yang juga ahli Parlimen Pokok Sena berkata, kemungkinan selepas ini pihak polis akan mengesahkan bahawa 'pelakon' lelaki di dalam video berkenaan adalah Anwar.

**Hello Mahmpus! Mengapa membuat andaian mendahului siasatan, sedangkan pihak [plis sudahpun menyerahkan kes ini kepada Peguam Negara.  Biarlah ianya mengikut undang-undang agar rakyat merasa lebih aman tanpa ulasan bersifat provokatif dari PARIA PENIPU seperti kamu
Baginya, itulah 'skrip' sejak dari awal lagi di mana semua media yang pro Umno BN cuba mengaitkan video lucah itu dengan Ketua Umum PKR.

**Hello Mahmpus! bab skrip dan lakonan ni, siapa yang boleh lawan kehebatan B A B I berlakon?  Sedang pemimpin-pemimpin lain dalam pasrael semakin menjarakkan diri dari B A B I se MAHARAJA PENIPU, nampaknya selepas ini tinggal hang sorang-soranglah Mahmpus oiii...Tanya Mat Sabu sapa mula bagi gelaran AlJUBURI?
Secara sinis, beliau berkata, walaupun video lucah itu dimaklumkan pihak polis adalah tulin tetapi gagal mengesahkan pelakonnya kemungkinan disebabkan mata penyiasat rabun.

**Hello Mahmpus! Eh eh eh...kata tadi dah tahu skrip, ini dok melalut melilau ke mana pula ni?  Cakap sendiripun ada percanggahan, Macamanalah rakyat nak pakai cakap jahilun macam hang ni mahmpus oii???
"Mungkin penyiasat mata rabun atau yang siasat ni 'polis malaikat' yang tak tengok adegan atas katil, jadi dia siasat video saja," ujarnya lagi
**Hello Mahmpus! Kalau aku kata hang jahilun, hang jangan marah no...Mahmpus ni takbaca akhbar lain selain dari iklan-iklan ubat-ubatan sex dalam HAPRAKAH tu...Itulah sebabnya dia tidak tahu bahawa polis sudahpun menjalankan siasatan terperinci sehinggalah ke tempat kejadian itu berlaku.  Jadi tidak sepatutnya timbul label me;abel anggota-naggota polis yang sentiasa meletakkan tahap professinalisma mereka di tahap yang boleh di banggakan sehingga keperingkat global. 

Mahmpus ni tak tahukah yang pihak polis sudah menjalan siasatan di lokasi kejadian sejak dari 25hb March 2011 lagi?  Dia ni hidup dalam hutan mana?  Dalam gua mana ni?  Sila klik di SINI untuk baca berita.  mahmpuspun boleh klik di sini untuk baca, atau boleh panggil orang tolong baca kalau dia tak tahu IQRA!

1 Responses to BODOH MAHFUZ MELANTUN-LANTUN

  1. AnaQarbana Says:
  2. cuba baca dalam blog E-Jau pekat....koemn dari pembangang PAS nampak sangat kebangangan ...kebodohan depa tu...budak tabika pun ketawa bila baca komen balaci PAS bodoh tu......

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ