SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

ADAKAH BUDAK PENGHANTAR PASSPORT ITU KJ???

Posted by Det Guaq9 Saturday, April 16, 2011

Kisah Budak Penghantar Paspot Dan Anugerah Tuhan

Print PDF
alt

Sesetengah orang memang tidak boleh dipercayai kerana sanggup menjadi talam dua muka kepada parti pimpinannya.  Dia sanggup menjadi pengkhianat kerana memang sebenarnya tugasnya di dalam parti adalah untuk memporak-perandakan parti dan menjayakan agenda Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Mungkin inilah juga sebabnya Datuk Seri Najib Tun Razak tidak memberikan mana-mana jawatan Kabinet kepadanya kerana kedajalannya sudah pun diketahui oleh P.M. kerana semua orang sedia maklum pun dia pernah jadi budak penghantar paspot yang amat setia sekali kepada tuannya.

Bekas banduan yang suka berlakon sakit belakang untuk larikan diri dari penjara akhirnya didedahkan oleh Raja Petra Kamaruddin sebagai dalang kepada konspirasi untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib Tun Razak yang dituduh sebagai pembunuh dalam kes Altantuya.

Berita pada malam ini pula bakal mendedahkan seorang kuda Trojan di dalam UMNO sendiri yang menjadi ejen dua muka sebagai mempunyai kaitan juga di dalam konspirasi jahat menjatuhkan Perdana Menteri Malaysia.  Si dajal ni pun pernah mendesak Tun Dr Mahathir meletak jawatan sebagai Perdana Menteri sewaktu mantan Perdana Menteri itu melawat pelajar-pelajar Malaysia di Britain satu masa dulu hanya kerana beliau memecat Anwar Ibrahim yang mempunyai masalah moral.

Anwar Ibrahim memang seorang yang mengamalkan rasuah dan kronisme di mana dia akan memberikan gaji yang begitu banyak kepada orang kesayangannya tanpa orang itu perlu membuat kerja yang telah diberikan.  Alangkah bertuahnya orang yang dimaksudkan itu!

Mungkin selepas ini,  ramai pulak wanita dan lelaki yang bermata duitan sanggup menjadi wanita dan lelaki simpanan kepada "Anugerah Tuhan" itu.  Tapi,  untuk mendapat semua itu,  haruslah mempunyai ketahanan diri yang kuat untuk menderita penyakit sembelit dan buasir memandangkan Anwar Ibrahim itu suka kepada wanita,  lelaki dan juga pondan.

Sungguh meloyakan malah menggelikan sekali perlakuan seorang yang bercita-cita untuk menerajui tampuk pemerintahan negara.  Mungkin jika dia menjadi Perdana Menteri kelak, dia boleh mengambil sesiapa sahaja di luar sana,  mungkin anda yang menjadi pembaca artikel ini untuk menjadi gundiknya?  Sanggupkah anda menyerahkan kehormatan diri anda kepadanya?

Apakah kita mahukan seorang Perdana Menteri yang mempunyai masalah moral yang mana mungkin boleh diugut oleh pihak luar agar mengikut arahan mereka kelak,  sekaligus menjadikan negara ini sebuah negara yang dijajah oleh mereka secara tidak langsung?

Oleh Anis Kamal Jehan

2 Responses to ADAKAH BUDAK PENGHANTAR PASSPORT ITU KJ???

  1. Non ulu sik Says:
  2. Budak ni pintar.Hangpa jaga orang dia banyak di Kedah.Ramai dah jadi Ketua Bahagian.ada power dlm UMNO.

     
  3. Anonymous Says:
  4. Bro,

    Pintar? Ha ha ha....dia bukannya pintar, tapi cerdik sahaja. Cerdik dia pula jauh sekali dari bijak. CERDIK tapi tak BIJAK. Kalau saat inipun mereka masih ndak sokong dia, alamat nya depa ni tak sensitif dengan situasi semasa.

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ