SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

MENTERI PARLIMEN BAKAL DI GANTI?

Posted by Det Guaq9 Thursday, March 24, 2011

Pembangkang tidak sepakat lantik Pemangku Ketua Pembangkang


2011/03/23

KUALA SELANGOR: Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar berkata parti pembangkang kian rapuh setelah tiada kesepakatan untuk melantik Pemangku Ketua Pembangkang di Dewan Rakyat.

Beliau berkata, sejak Ahli Parlimen Permatang Pauh, Datuk Seri Anwar Ibrahim yang juga Ketua Pembangkang digantung daripada menghadiri Dewan Rakyat selama enam bulan pada Disember lalu berikutan isu berkaitan firma perunding antarabangsa APCO Worldwide Bhd, pihak pembangkang belum melantik sesiapa untuk memangku jawatan itu.
Noh yang juga Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor berkata, masih tidak ada Pemangku Ketua Pembangkang di Dewan Rakyat sedangkan pakatan itu mempunyai pemimpin pembangkang berpengalaman seperti Penasihat DAP, Lim Kit Siang yang pernah menjadi Ketua Pembangkang.
"Kenapa tak mahu bagi dia (Lim) memangku Ketua Pembangkang sebab PAS tak percaya? Kalau tak nak Lim Kit Siang, bagilah Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang. Kenapa (dia) tak mahu jadi Ketua Pembangkang sebab DAP tidak setuju?," soalnya.

Ketika ditemui selepas merasmikan Kejohanan Olahraga Majlis Sukan-Sukan Daerah Kuala Selangor di sini, beliau berkata, PAS dan DAP boleh bersekongkol kerana Parti Keadilan Rakyat (PKR) adalah jambatan kepada pakatan mereka.

Namun, katanya, keadaan itu nampak berbeza selepas Anwar yang juga Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan Timbalan Presidennya, Mohamed Azmin Ali (PKR-Gombak) digantung selama enam bulan berikutan isu APCO Worldwide.

"Jadi dengan tiadanya kepimpinan PKR, kita nampak parti pembangkang DAP dan PAS ini mereka tidak boleh kerjasama," katanya. - BERNAMA

**HAHAHAHA.....Aku masih ingat pada satu ketika dulu B A B I telah mengujudkan sendiri satu jawatan baru iaitu Menteri Parliemen kalau tak salah aku.  Dan kini setelah di gantung selama lebih dari 6 bulan dan kes mahkamahnya terus berlarutan maka aku kira wajar untuk dia melantik dan memaklumkan kepada umum mengenai Menteri Parlimen yang baru....HA HA HA HA....

0 Responses to MENTERI PARLIMEN BAKAL DI GANTI?

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ