SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Jom Follow!

Posted by detguaq8 Thursday, February 17, 2011


Esok hari Timbalan Menteri di MITI, Dato' Mukhriz Tun Mahathir akan mengadakan lawatan ke Sik.  Beliau akan berada di Sik selama dua hari satu malam.  Pelbagai aturcara pemimpin bersama rakyat telah di atur oleh pihak UMNO Bahagian Sik untuk Dato' Mukhriz yang juga Timbalan Pengerusi BPUNK.

Sebelum itu beliau akan berada di Sungai Petani atas undangan UMNO Bahagian Sungai Petani pada sebelah pagi.  Beliau akan bertolak ke Sik pada dan di jangka akan memulakan siri lawatan beliau di 2 Mukim, iaitu Mukim Teloi dan Jeneri pada waktu siangnya sebelum di raikan dalam majlis makan malam 1Malaysia sempena Tahun Baru Cina 2011 di SRJK Chung Hwa Sik.  Antara acara yang telah di atur ialah pertemuan dengan sayap-sayap UMNO Bahagian Sik dan kemudiannya bersama rakyat di Kampung Kuala Tala dengan aktiviti yang melibatkan orang muda, seterusnya beliau akan bermalam di rumah bapa angkat beliau di BBBJ.


Selepas Suboh beliau akan bertolak ke Kampung Chemara untuk merasmikan pertandingan memancing sebelum bertolak ke Nami untuk jamuan makan tengahari bersama rakyat di Mukim Sok.  Aku ingin mengajak rakan-rakan blogger Kedah, Perlis dan Pulau Pinang yang ada kelapangan untuk turut serta dalam program bersama pemimpin yang semakin menyerlah serta cukup mula menunjukkan ketokohan beliau dalam mengembalikan kepercayaan rakyat Kedah terhadap UMNO dan BN.

6 Responses to Jom Follow!

  1. Anonymous Says:
  2. Awat depa tak jemput mat khairi mai sama kat sik.kesian kat dia.pokok nyok bila condong sapa pun tak peduli.politik lah namanya.he he he

     
  3. Dulu kami nak sokong Mukhriz Tajudin kata tak boleh kena sokong Khairi.Alih-alih terbalik pula.Fening jadinya.Kerana nak talian hayat politik.

     
  4. Anonymous Says:
  5. tu betoi. aku pun kena maki dgn Tajudin bila nak sokong Mukhriz. La ni dah terbalik plak...fening, fening

     
  6. non ulu sik Says:
  7. Tebus kemaluan la tu.dlm politik kena hemoi,sekhongdoi tebai muka baru hidup.

     
  8. Anonymous Says:
  9. Percayalah. Kalau si Mat Khairi tu naik balik, mesti dia akan ikut si mat khairi tu balik, pas tu mukhriz, dia tinggai. Siapa tak kenal Tajudin. Education dia pun, dia boleh dok p pembohong merata.

     
  10. detguaq8 Says:
  11. Anon, gurka dan noni,

    Kedatangan Dato' Mukhriz adalah untuk membantu UMNO Sik dalam memperkukuh jentera Barisan Nasional Sik bagi menghadapi PRU ke 13. Rata-rata rakyat sik terutama yang di atas pagar mehukan BN kembali memerintah Kedah termasuklah di Sik juga. Paling pen ting sekarang ini UMNO Sik kena terus bekerja kuat dan ketepikan politiking. komen anda semua mengenai kj sudah tidak releven. Ramai pemimpin UMNO semakin sedar kj bukan lagi faktor. pemimpin celupan ala tayar retreads adalah artificial.

    Mengapa harus kita percaya bahawa si kj tu akan naik balik walhal kita juga yang tidak mahukan si kj tu terus merajalela dalam UMNO?
    kj juga bukan pokok nyioq, tetapi sejambak bunga plastik.

    Tengok ke gaya, hangpa tu semua ada potensi jadi kepala dalam politik. Awat hangpa tak pulun usaha dalam politik sampai ke tahap maksimum dari dok jadi makmum, tapi perangai macam semak samaun?

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ