SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Bung Anwar Ibrahim Tidak Layak ke Penjara Sungai Buloh!

Posted by DetGuaq6 Saturday, December 25, 2010

Dajal bernama Anwar Ibrahim ini kini menggelupuh kepanasan apabila isu yang di polemik oleh beliau yang sepatutnya menghanguskan kepercayaan rakyat terhadap Kerajaan Barisan Nasional yang di terajui oleh YAB Dato' Seri Najib(walaupun sedikit di calari dengan gelagat isteri beliau) yang semakin menunjukkan kewibawaannya kepada rakyat dan keyakinan rakyat pula semakin cenderong kembali memihak kepada UMNO/BN sebaliknya kini sedang merebus sehingga mendidih segala perancangan berbumbu SYAITAN beliau. 


Manakan tidak, seluruh rakyat kini mengetahui bahawa pihak Kerajaan telah memberi ruang yang cukup untuk beliau mempertahankan dakwaan beliau terhadap segala tuduhan beliau yang di tujukan kepada kerajaan Malaysia.  Malangnya tempoh lapan bulan itu tidak beliau gunakan dengan sebaiknya sebaliknya beliau selalu mengelak dan selalu menangguh-nangguh, sama sepertimana belia mengangguhkan kes tutuh pungkoqnya!

Jika semalam PAKYIT aka mantee berpangkat MANGKUK HAYUN beliau, iaitu Saipubin Nasution cuba mempertahankan segala PEMBOHONGAN Mentornya walaupun segala apa yang  cuba beliau tunjukkan sebagai bahan pembuktian bagi penafiannya tidak langsung meyakinkan majoriti rakyat, hari ini B A B I sendiri bangun untuk menidakkan kerjabuat PAKYIT BODOHnya itu dengan mendedahkan pula hanyir busuk lagu meloyakan sikap dirnya yang sebahagian besar rakyat sudah sedar iaitu apabila si B A B I ini membuka sahaja myulutnya, seketika itu jugalah ia mualai bebohong.  Lalu orang setaraf dajjal ini sudah tidak layak lagi di kategorikan sebagai penajahat atau penjenayah politik atas penyebab kecelaruan iklim politik Malaysia sehingga melayakkan belia untuk menginap di Bamboo River's Resort,.  Ya....dia tidak lagi layak untuk berada di sana.  Darjat dia sudah naik setingkat lagi dan sudah tentunya juga kenaikan darjatnya ini tidak akan daapt di kejar oleh lain-lain pemimpin pembangkang terutamanya N.ajis.  walau sederas manapun langkah N.ajis untuk mengejar B A B I, beliau tetap di belakang membontoti B A B I dan segala bau hanyir, muntah dan tahi politiknya akan tetap di pijak oleh 'terompah' yang di pakai oleh B AB I  itu.

Penjara Sungai Buloh tidak lagi menjadi tempat yang selayaknya kepada B A B I di sebabkan tarafnya yang telah mencanak naik akibat isu APCO ini.  Nampaknya lokasi baru yang sesuai untuk belia berehat kini ada dua untuk beliau pilih....sudah tentunya kedua-dua tempat ini meriah dengan hilai tawa bercampur teriak tangis tak berperasaan.







Satunya terletak di dalam negeri Perak berhampiran Ipoh dan satu lagi nun jauh di Selatan iaitu di Johor.  Kerana dia kini bukan lagi manusia yang waras, maka berlawanan dengan waras ialah GILA. Gila segala!!!  Lalu samada Hospital Bahagia Tanjung Rambutan atau Hospital Permai Tampoi adalah tempat istirehat yang sesuai untuk beliau sebagai destinasi persaraannya dari politik. 

BINATANG INI WAJIB BERHENTI DARI BERPOLITIK!!!

0 Responses to Bung Anwar Ibrahim Tidak Layak ke Penjara Sungai Buloh!

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ