SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

Selipar-Selipar Yang Memijak Najis Untuk DAP

Posted by DetGuaq6 Thursday, October 21, 2010


Bayangkan kakinya DAP dan selipar-seliparnya ialah pembangkang melayu. Ramai selipar-selipar sedang berebut-rebut menonjolkan keindahan rekabentuk mereka dalam bercakap hanya untuk memberi gambaran bahawa mereka adalah selari dalam perjuangan suci dap terhadap agenda tersembunyi mereka yang tidak langsung dapat di hidu oleh hidung pembangkang melayu yang resdungnya berada berada pada tahap kronik.

Selipar-selipar pembangkang yang di saruk oleh DAP di luar  menjerit sana menjerit sini membawa agenda DAP hanya kerana janji upah sedikit kuasa yang tidak menjamin apa. Selipar-selipar pembangkang ini ada juga yang sudah haus tapaknya tetapi tetap mengagahkan juga diri menyeret dan di seret sambil terus berselindung di sebalik jubah agama yang teruk lusuhnya.  Malah ada satu Selipar-selipar pembangkang yang sudah berubang tapak belakangnya di sebabkan kehausan.  Lebih teruk lagi bila Selipar-selipar pembangkang yang sudah kehausan tapak ini di beri tempelan tapak baru yang palsu serta mudah rosak oleh dap utk terus menyeret dan di seret tanpa mengetahui tapak tempelan itu akan membahayakan diri mereka ketika ,enyeret dan di seret.  Statusnya sama seperti tayar celup yang bila-bila boleh mengalami rosak mengejut bilamana bunga tayar yang di tempel itu tertanggal ketika tayar bergerak laju dan berpusing ligat!

Dan hanya 'selipar-selipar' pembangkang di alam internet pula terus di seret dan menyeret dengan najis hasadengki, najis tidak bersyukur, najis benci bangsa, najis fitnah, najis  takut dan tolak pembangunan dan bermacam-macam najis termasuk n.ajis.  Paling kerap di seret oleh  'selipar-selipar' pembangkang ialah ketakutan terhadap kemenangan UMNO dan BN dlm PRK serta PRU nanti. Lihat sahaja blog-blog mereka yang hidupnya beragendakan menyeret dan di seret.  Mereka hanya berada di bawah tapak kaki dap yang kemungkinannya baru keluar dari kandang babi!






Kerana ketakutan akibat momokan sendiri yang dahulunya mereka cipta momok itu untuk menakutkan musuh politik mereka iaitu UMNO kini amat sukar untuk di kikis dalam tidur mereka.  Akibat kepayahan itu mereka berolwh iimsomnia politik sehingga sanggup untuk terus mendampingi monitor komputer dan juga pentas-pentas ceramah berbayar.  saban hari apa sahaja perancangan Kerajaan Pusat yang di kuasai oleh UMNO/BN mahu teruskan akan terus di bangkang, kerana berharap mereka akan terus di saruk kekaki dap dan terus di seret oleh agenda seni dap yang tidak dapat di fikir oleh akal sejengkal serta hidung resdung mereka.  Sehinggakan ketakutan mereka sudah menjangkau tahap ter'kronik' bilamana baru saja pemimpin Kerajaan Pusat yang di kuasai oleh UMNO/BN membuka mulut, maka bisinglah selipar-selipar pembangkang ini sehingga tidak 'ketahuan biji', bak 'keling karam' lagaknya.....kapal tak karampun!







Orang Melayu, orang Asli. orang Pribumi, orang Cina, orang India dan seluruh rakyat Malaysia yang cintakan keamanan, yang mahukan ekonomi terus berada di landasan dan berkembang positif, yang mahukan sasaran wawasan 2020 dapat di jelmakan, yang mahu negara sendiri terus di hormati, berhenti sekejap, bertafakur, bermeditasi atapun boleh saja bertenang sekejap dari terus bernafas dalam hasutan 'selipar-selipar' pembangkang yang tanpa sedar menjadi paria dalam menggalas agenda seni berseni dap yang sentiasa di sembunyi rapi ketika dalam lingkungan pukauan mereka tetapi terserlah jelas oleh pihak UMNO/BN yang terus bekerja keras demi kesejahteraan rakyat termasuklah pembangkang dan 'selipar-selipar' pembangkang.  FIKIR!

Semuga anda tahu menyaring yang terbaik kerana masih ramai yang mempunyai akal yang terbaik hasil dari pendekatan pendidikan terbaik yang di sediakan oleh kerajaan pusat sejak dari mula kita mengecapi kemerdekaan lagi!

4 Responses to Selipar-Selipar Yang Memijak Najis Untuk DAP

  1. Penyokong Says:
  2. Mohon promosi blog kami. terima kasih.

    - Galas untuk BN -

     
  3. Anonymous Says:
  4. Maka najis UMNO yg bergelumang dengan najis MCA, MIC dan Gerakan yg memijak- mijak orang Melayu yg bertaraf marhaen sebelum ini apakah sudah bersih ?

     
  5. Anonymous Says:
  6. Orang yang tak paham bahasa kata UMNO kena pijak dengan MIC dan MCA. Tapi kalau ikhlas fikir dengan rasional. Sapa yang lebih kena pijak? UMNO ka PAS? Jangan selipar kita di bawak ke kandang babi.

     
  7. DetGuaq6 Says:
  8. Salam Penyokong,

    Roger!

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ