SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

OMBAK GANAS TSUNAMI SUDAH DEKAT UNTUK MENELAN KEDAH BELANDA

Posted by Detguaq Monday, May 3, 2010


Terlebih dahulu aku ingin mengucapkan terimakasih ke atas GMC kerana telah membiayai hati aku dengan layanan sebagai sahabat yang aku kira nilainya lebih dari RM 4 juta spt yang Kickdefella dapat.  Kami blogger-blogger pro UMNO dan BN rata-rata hanya dapat ucapan terimakasih kerana membantu UMNO sedikit-sebanyak sekadar daya yang kami mampu.  Nilaian kami bukan wang ringgit ukurannya, tetapi survival parti yang kami mahkotakan di pundak demi ABC.

Berbalik kepada isu di atas, tadi GMC aka APBdS memaklumkan aku bahawa seorang lagi ADUN dari PKR telah melompat keluar dengan kelajuan menakjubkan umpama kenderaan yang memecut di AUTOBAHN!  Aku di maklumkan bahawa ADUN tersebut adalah dari Selatan Kedah.   Manakala seorang lagi ADUN dari Sungai Petani juga sedang siap sedia untuk melompat kerana tenaga yang di janakan untuk melompat dengan lompatan yang berkelajuan UNLIMITED telah berada di tahap MAKSIMA.  Itulah Skrip yang aku dapati dari AUTAMAN GABAN....he he he...selit sikit-sikit....

Apakah rentak TAI ICHI akan kekal dalam Kerajaan Kedah Belanda(KKB) atau rentak tersebut akan bertukar ke TAK ITCHY setelah ombak Tsunami selesai membaham KKB sehingga kesannya boleh menyebabkan Parti BN akan turut TUMBANG.......(sebagai pembangkang)?

9 Responses to OMBAK GANAS TSUNAMI SUDAH DEKAT UNTUK MENELAN KEDAH BELANDA

  1. Anonymous Says:
  2. bila belanda masok kedah....ha..ha..ha

     
  3. Detguaq Says:
  4. Belanda masuk Kedah bila PASrael mula tidur dalam selimut DAPig sambil di peluk oleh B A B I!!!!

     
  5. Anonymous Says:
  6. biaq betoi? angin x dak ribut pun x dak.

     
  7. Anonymous Says:
  8. bro, mana dapat sumber ni?. blog lain sonyap sajo..

     
  9. Anonymous Says:
  10. Jika melompat 2 lagi PKR ka mana2 parti atau jadi Wakil Rakyat Bebas, Ustaz Azizan akan mengadap samada Dewan Negeri akan di bubar atau tidak.

    Pada hemat kita Dewan Negeri tidak akan di bubarkan. Ustaz Azizan akan menanti satu lagi kemenanga PR di DUN Kota Siputih apabila di adakan PRK.

    Ustaz Azizan akan mengikut jejak Nik Aziz salepas PRU11 dimana PAS menang 1 kurusi dengan mejoriti 2 undi. Nik Aziz memerintah Kelantan hingga PRU12 pada 2008 yang mana mereka (PR) menjadi sunami pula. Jejak ini akan di amalkan oleh Ustaz Azizan.

     
  11. anak umno Says:
  12. Bagi kawan biaq Mb bubar DUN kedah..boleh laa aku balik kedah buat kerja...boleh laa buat kelim..hehehehe

     
  13. Pakteh Says:
  14. Anon 1:50 AM
    Ketika seblom PRU 12 di Kelantan, BN tak kacau walaupun Pas leboh 1 kerusi kerana faham konsep demokrasi, majoriti walau 1 undi / 1 kerusi tetap dianggap majoriti dan layak memerintah.
    Namun apabila Tsunami politik melanda pada PRU12 dimana BN memerintah negara memerintah dengan hanya majoriti mudah, PENGKHIANAT NEGARA "Brader Anwar Bin Ibrahim (B.A.B.I)" telah mempromosikan/menghalalkan lompat parti. B.A.B.I buat promosi besar-besaran hingga ke Taiwan. Bermakna apa yang BN buat d kelantan (tak ganggu) sudah tidak bermakna pada B.A.B.I lagi.
    Oleh itu, jika Azizan berhasrat nak buat perkara yang sama, Azizan silap besar dan risikonya lebih teruk berbanding memohon pembubaran DUN.
    Fikir2kan...
    Aduihhh.....Ayaq Takdak

     
  15. Anonymous Says:
  16. TUNGGU TENGOK 9HB APAKAH TSUNAMI YANG AKAN BELAKU..INSYAALAH

    ANDAINYA 9HB TIDAK JUGA BELAKU APA2 TSUNAMI...BERMAKNA IA BERMAKNA TITIK AKHIR UNTUK GMC BERAKSI MEMBELASAH PAKATAN KAPIAQ HARBI...SETERUSNYA...

    DAN MUNGKIN 30HB SATU LAGI TSUNAMI JUGA AKAN MELANDA PUAK2 KAPIAQ HARI DAN SATU..LAGI..ooooppp..oppp !! TUNGGU BIAR 9 DAN 30HB MENJADI KENYATAAN DULU.


    KAH..KAH..KAH...PAKATAN KAPIAQ HARBI SUDAH LUMPUH DI KEDAH !!

     
  17. Anonymous Says:
  18. gempa bumi ada tapi tsunami tak jadi pun..........

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ