SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

DOA PECAH PERUT SEMAKIN MUSTAJAB DI PENANG!

Posted by Detguaq Wednesday, March 3, 2010

Nampaknya setiap lontaran doa oleh n.ajis mulai dahulu lagi sepatutnya di geruni kerana kemakbulannya.  Semenjak memperkenalkan doa pecah perut dalam kamus doa-doa hebat sepanjang zaman nampaknya doa inilah yang paling hebat  diantara yang terhebat!

Jika selepas dua tiga hari di cetuskan doa ini oleh n.ajis, tiba-tiba perut KB Mall tiba-tiba pecah sehingga memburaikan sebuah kereta ke atas sebuah eskalator yang sedang bergerak dan menyebabkan kematian terhadap satu nyawa.....hebatkan???

Dan akhir-akhir ini semakin hebat seakan-akan magik oleh dabid kopapil bila mana perut pkr Pulau Pinang mula-mulanya terkoyak sikit sahaja bila mana YB Zahrain dari Bayan Baru menerjah keluar dari perut yang sedikit terbuka, kemudian meroyak sedikit lagi dengan terjahan kedua oleh YB  Nibong Tebal iaitu Tan Tee Beng yang telahpun menunjukkan ada kudis yang membusuk dalam usus pkr Penang, di sebabkan pertamanya di fuck too C I F U T   B A B I tidak mahu ke'hospital pakar' dan lebih percayakan 'bomoh temberang'...(errr sebenarnya dia yang temberangkan bomoh tu) serta lebih yakin ubat penawar kononnya dari Khalifah LGE yang di angkat oleh penganut PIS mazhab n.ajis bahwa LGE ni setaraf dengan Omar Abdul Aziz

Akhirnya luka diperut yang telah di doa oleh n.ajis semakin menganga dengan keluar menggolek dari perut pkr Penang, Sdr Fairuz, bekas Timbalan Ketua Menteri PP(T/K Menteri termuda dlm sejarah)
Rupa-rupanya penyertaan pemimpin-pemimpin serta YB-YB dari PKR di Pulau Pinang beberapa hari lepas, bukanlah penamat kepada tragedi PECAH PERUT di sana, tetapi hari ini terburai sehingga terbarai pula perut pkr Perak yang belum lagi sembuh luka perutnya selepas dua orang kuatnya telah lebih awal menyusut keluar dari perut pkr Perak pada tahun lepas bila seorang lagi Ahli Parlimen pkr dari Bagan Serai iaitu YB Mohsin Fadzil Samsuri turut melurut keluar dari perut pkr yang sememangnya telah pecah tahun lalu.
Di mana sebelum ini seperti yang di ketahui ramai rakyat tidak kira lah dari keturunan pembangkang mahupun keturunan penyokong UMNO/BN dua orang YBdari pkr telahpun menyisih keluar dari perut pkr perak dan menjadi bebas tetapi menyokong UMNO/BN iaitu Ahli DUN Behrang Jamaluddin Mat Radzi dan ADUN Changkat Jering Osman Jailu.


Soalannya..............


Perut-perut pkr mana lagikah yang akan pecah dek keramat doa ala pecah perut oleh imam mazhab PIS, n.ajis ini????

7 Responses to DOA PECAH PERUT SEMAKIN MUSTAJAB DI PENANG!

  1. Johny Sabu Says:
  2. doa lah utk kemajuan diri. ini yg terbaik. jika kita berdoa utk kemusnahan dan kerosakan pd yg lain, suatu hari, dibalikkan Allah pd kita...elok lah beringat! baik depa, mau pun kita.

     
  3. Detguaq Says:
  4. Errr MB,

    Terima kasih lah kerana nasihat ni....boleh pi habaq kat pencipta doa ni sama dak? atau tak berani kerana takut di tengalong dengan selipar berkat dia?

     
  5. Anonymous Says:
  6. La ni perut-perut tak dak yang pecah pun.
    Doa politik tak mujarab laahhhh....

    Sembahyang hajat politik pun tak mujarab. Mat Awang? piiii ... lagu tu jeeerr..

    Nik Aziz dok sakit la ni di HUSM Kelantan. Jangan kata apaaaa....
    kesiaaaaan dia.....

     
  7. tuan, presentation yang hebat di harvard .. boleh send ka kat kita video klip yang last tu?

     
  8. BATU NESAN Says:
  9. DOA NIK AZIZ TU UMPAMA UMPAMA DOA MAKAN BUDAK-BUDAK DEKAT TADIKA,TIDAK AKAN DIMAKBULKAN TUHAN DOA YANG DIBACAKAN OLEH PEROGOL AGAMA,ANGKUH.SOMBONG,RIAK,TAKBUR......PERGILAH BERDOA UNTUK KELUARGA DAHULU SERTA DIRI ANDA DAN ANDA BELUM TENTU AKAN MASUK SYURGA ALLAH WALAUPAUN ANDA YANG MEMEGANG KUNCI SYURGA ITU.

     
  10. NIK AYUB Says:
  11. Aku lansung tak takut doa Nik Ajis, Nik Ajis tu sapa,dia bukan malaikat,bukan ulamak,tapi dewa penganut PAS....Nik Ajis umpama nabi bagi penganut PAS,kalau Nik Ajis kata batu tu boleh makan nescaya penganut PAS akan rosaklah jalanraya nanti bagi mandapatkan batu hikmat untuk dimakan...bodohnya mereka dan dangkalnya NIK AJIS...berdoalah NIK AJIS sepanjang malam ambo tak takot doa budak-budak,..cuba tengok doa pecah perut dia......Dato Najib semakain hebat..semakin bijak,...dan yang pecahnya tembelang PAS lepas satu-satu keluar...ha,ha,ha...hidup PAS,..takbir

     
  12. Anonymous Says:
  13. kah kah kah... Najib Dah pecah Perut.. Doa Nik Aziz Makbul..Yahoo... Pecahh.. jangan tak Pecah...

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ