SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

ZAHRAIN KLUAQ DARI LUNGGOK SAMPAH

Posted by Detguaq Friday, February 12, 2010



Sekonyong-konyong tiba-tiba sahaja berita YB Zahrain yang juga AP Bayan Baru keluar dari sampah pkr menjadi berita terharu.  Terharu kerana mungkin hari ini baru dia dapat menghela nafas panjang dengan hidung yang kembang selepas beberapa lama terpaksa bernafas secara 'pedo'.  Tarik nafaspun pedo-pedo, takut bau busuk dan tengik sampah pkr tersedut dengan terlalu banyak kedalam paru-paru politiknya.  Lepas nafaspun kena pedo-pedo, takut takut pulak hela nafasnya yang secara pedo-pedo tu membuat langkah beliau nampak pelik kepada ahlul sampah pkr yang lain.

Aku yakin tak hari ni, sekjap lagi atau selewat-lewatnya besok, akan ada jurucakap dan jurugagap bagi pihak pkr samada yang bergaji,berbayar mahupun yang membayar akan cuba dengan skill yang terbaik untuk men'nyepin'kan isu ini agar ianya nampak seperti UMNO yang merancang di belakang zahrain.  Biasalah....

Elok juga Zahrain jadi AP bebas....umpamanya beginilah...baru keluar dari lunggok sampah, eloklah cari tempat untuk cuci dulu sampah tu sampai bersih, kendian baru lah pikir tindakan seterusnya.....

**Terimakasih Agendadaily(courtesy of Agendadaily)


Boleh baca tang sini atawa tang sinun

7 Responses to ZAHRAIN KLUAQ DARI LUNGGOK SAMPAH

  1. Anonymous Says:
  2. dr UMNO (jubur shit fool) dia dtg...kepada UMNO (lubang jamban)dia kembali...hahaha...konon MP bebas..haha...ni tactic menyucikan umno
    pasni sape lg nk kuar?silakan...

    amk sik

    p/s: errr...TPM jumpa shitfull pas dia kene rogol nape ek?minta biasiswa?mengadu dirogol? atau isi borang UMNO?

     
  3. Anonymous Says:
  4. Puak2 PKR Kedah yang mendapat layanan rendah, tak berguna, buruk oleh PAS Kedah yang sedang memerintah Kedah sekarang elok cabut lah.
    Nampak sekarang benar2 PAS tidak memberi layanan baik kapada ahli2 PKR.

    Projek2 kecil Pejabat Daerah, GLC, MDKT, Bandaraya dan Majlis Perbandaran, nampak benar semuanya diperolehi oleh orang2 kuat PAS saja. Orang2 kuat PKR atau ahli2 PKR telan ayaq lioq jeee... Yang puak2 PKR dapat pun jadi Ahli2 Majlis Daerah saja.

    Yang heran tu kata kawan2 dalam Pentadbiran Negeri, yang banyak datang meminta tolong hanyalah pemimpin PAS. Pemimpin PKR tak nampak muka pun. Dato' Johari Abdul tak nampak muka pun.

    Nampak gaya, nama saja Kerajaan PR, yang berkuasanya ialah pemimipin PAS. Jadi,orang PAS sajalah yangmendapat layanan istimewa.

     
  5. Anonymous Says:
  6. salam...anon 1121
    tak pa aihhhh...kalau depa buat keje betul alhamdullilah...kalau depa tak betui..tak ikhlas...menjawab la depan Rabbul jalil..namun sesekali kami takkan bagi muka kat UMNO...bila UMNO kalah di persekutuan...bila reformsi kehakiman, esekutif...dipulihkn...masa tu kita akan belasah tak kira PAS, UMNO or PKR...sebab sekarang yang plg diatas, plg ranking terbaik dlm tahap kebusukan adalah UMNO...

    beli kapal selam tak boleh selam (pengakuan zahid hamidi di AFP)...ada jet pejuang enjin kene curi...maklumat pertahanan kene bocor....ada pasir jual kat singapore....ada TPM g bagi biasiswa...

    p/s: apasal TPM jumpa shit full pas kene sondol bontot ek? bg biasiswa kat mamnat bangang ni (hebat dia...tpm bg biasiswa tu)? atau mengadu bontotnya disondol?atau g isi borang UMNO? mesteri tuuu

     
  7. Detguaq Says:
  8. Anggur hanya masam bila kambing tak boleh makan...

     
  9. Anonymous Says:
  10. salam...
    mathir kata: UMNO partai yang busuk msp ke perut..haha..HIDUP MELAYU...UNITED MALAY NATIONAL ORGANIZATION..haha

    p/s: apasal TPM jumpa shit full pas kene sondol bontot ek? bg biasiswa kat mamnat bangang ni (hebat dia...tpm bg biasiswa tu)? atau mengadu bontotnya disondol? atau isi borang masuk puteri UMNO?

     
  11. Detguaq Says:
  12. He he he...mahathir kata tu nak tengok ke'cerdik'kan hanpa dalam memahami apa yang tersirat, tetapi kami yang 'bodoh' dan berjaya memerintah malaysia selama 50 tahun baca apa yang tersiratt dari yang tersurat. dan kerana itulah kami bangun untuk berubah dan kini semakin kuat dan akan terus mempertahankan keutuhan UMNO.

    Hat tang negatif cepat-cepat hangpa kalut telan...Jenis nampak kek terus balun, namoak kek terus balun, ntah dalam kek ada lipas mampuspun depa kedaghah semacam jer....pandai ler tu.....

     
  13. Anonymous Says:
  14. keluaq lubuk sampah,masuk lubuk taik.

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ