SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

RUMAH TERBUKA DATO' JAMIL KHIR

Posted by Detguaq Monday, September 28, 2009

Sempena Hari Raya tahun ini, Menteri di Jabatan Perdana Menteri merangkap Pengerusi Biro Penerangan UMNO Negeri Kedah telah mengadakan Majlis Semarak Syawal Dan Penyampaian Sumbangan AidilFitri 2009 dikediaman beliau di Taman Markisa, Guar Chempedak pada 26/09/09 yang lalu bermula dari pukul 11.00pg sehinggalah pukul 6.00ptg.

Antara yang hadir ialah Timbalan Pengerusi Biro Penerangan UMNO Negeri Kedah, Dato' Zubir Saad, Dato' Bakri, Haji Ahmad, Dato' Othman Aziz, Ketua Wanita UMNO Jerai dan ramai lagi kenamaan Negeri Kedah serta orang ramai.

Semasa aku tiba keadaan agak tenang namun kunjungan masih tiba bertali arus. Aku difahamkan kedatangan pada tengahari amatlah menggalakkan dan inilah kali pertama aku dapat hadir pada majlis yang beliau anjurkan di Jerai, tempat aku.

Secara peribadi, setelah berpeluang bercakap secara bersemuka dengan beliau dapatlah aku menilaikan diri beliau. Pada aku beliau ada kemampuan untuk melaksanakan tanggungjawab sebagai menteri dan InsyaAllah kejayaan akan mengiringi beliau jika disertakan kesungguhan. Begitu juga dengan tanggungjawab beliau dalam menerajui Biro Penerangan UMNO Negeri dengan sokongan Dato' Zubir dan pasukannya. Aku difahamkan yang Unit Media Baru telah memberi komitmen untuk membantu beliau dan Biro Penerangan bagi menjayakan matlamat UMNO Negeri Kedah dalam konteks penerangan maya dan juga penerangan konvensional bagi memperbetulkan persepsi serong golongan tertentu rakyat terhadap prinsip sebenar parti UMNO dan pihak Kerajaan pimpinan Dato Seri Najib.

Beberapa program susulan oleh beliau akan dilaksanakan secara berkala dan konsisten bagi membantu mengembalikan keyakinan rakyat terhadap keikhlasan UMNO sebagai sebuah parti yang dominan dalam iklim politik Malaysia.




2 Responses to RUMAH TERBUKA DATO' JAMIL KHIR

  1. DukeOfUMNO Says:
  2. Tu dia...hehhehe..."cerita" yang "masa nak balik tu tak mau cerita ka? hahahahahhaha....

    p/s: kalau hang cerita jugak...aku katok tangan hang hat sebelah lagi dengan "merton"! hahahahhahha...

     
  3. Detguaq Says:
  4. Oh ya, berkenaan cerita masa hendak balik sebenarnya, Duke dan Abu telah dengan lebih awal balik setelah makan dan 'makan'. Manakala aku balik dengan mendapat sakit perut kerana alahan terhadap cabai melaka. Dah tau tak boleh makan cabai melaka, aku pi tuang bagai gulai kenasi buat apa?????.....

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BLOG ARCHIVES

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ