SILA LAWATI BLOG DETGUAQ

SILA LAWATI BLOG DETGUAQ
BLOG INI ADALAH ALTERNATIF KEPADA BLOG PELANTAQHUJAH DAN AKAN MENGGANTIKAN BLOG PELANTAQHUJAH SETELAH PIHAK BLOGSPOT SEHINGGA KINI TIDAK 'REMOVE WARNING CONTENT' SEHINGGA MENYUKARKAN PENGUNJUNG.

Sila e-mailkan....detguaq10@gmail.com

SAYA AMAT MENGALU-ALUKAN SEBARANG MAKLUMAT YANG SAHIH DAN BERFAKTA UNTUK DI WAR-WARKAN DALAM BLOG INI DEMI UNTUK MENGEMBALIKAN KEDAH KEPADA UMNO/BN.

SILA INBOX DALAM FACEBOOK SAYA ATAU E-MAILKAN MAKLUMAT ANDA KEPADA:
detguaq10@gmail.com

Followers

Kat Sini Juga Boleh Daftar Sebagai Rakan Blog

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

HIMPUNAN JUTAAN BELIA

INTERNET SAVVY

Posted by Detguaq Wednesday, April 15, 2009

Pendek jer kali ni.

Syabas saudara Ikmal yang telah membuat 'tuning' sikit kat blog beliau seiring dengan tamatnya tugas beliau sebagai EXCO pendidikan PPUM. Skrg blog beliau lebih menitik beratkan xtvt beliau di Bahagian Jerai. Sekuranng-kurangnya dapatlah akar umbi yang selalu melilau dalam dunia internet singgah keblog beliau utk bertemu secara maya terutamanya golongan remaja.

Nah! wahai anak-anak remaja, serbulah keblog Abang Ikmal hangpa utk berinteraksi dengan beliau!!! Adulah kalau ada aduan, tanyalah jika ada kemusykilan, komenlah jika ada yamh hendak dikomen dan berbincanglah jika ada cadangan. Kat sinipun boleh, kat blog ikmalpun boleh!

Ketua dan Timbalan mungkin dah ada perancangan?

Manakala blog wakil rakyat DUN Guar Chempedak juga boleh dikatakan cukup aktif dan selalu dikemaskini. Kini blog beliau dahpun dilinkkan dgn penggabung suara. Ini kira sudah bagus! Blog Ikmalpun. Skrg dah ramai Jeraian yang berblog.....meriah...eh eh, Mat Jun NKPPUJ pun ada! Tak lupa kawan aku si medanmas tempursakti(10head)juga!!!

3 Responses to INTERNET SAVVY

  1. DukeOfUMNO Says:
  2. uihhh!!! Semua blog org besaqqq...hehehhhe...apa la nak dibandingkan dgn blog aku...rakyat marhein...itu pun tak tau lagi diterima ke tidak masuk Jerai...itu pun kalau Ketua Pemuda Cawangan Guaq Chempedak dan Naibnya tak cantaih aku...hehehhe..

     
  3. Detguaq Says:
  4. Duke,

    Blog adalah merupakan medium paling berkesan pada masa kini dalam pelbagai hal. Jika kita terus menjauhi diri dari blogging sbg platform utk berinteraksi atau saluran penyampaian maka kita sebenarnya sengaja melepaskan peluang seumpama emas, sptmana melayu2 yang semenjak sekian lama suka membiarkan peluang terhidang terlepas begitu shj. Lihat 'ter' pada hidang dan lepas semua itu dlm keadaan tidak dirancang...pun tak dapat di'derive'kan menjadi satu manfaat!

    Duke, Ketua Pemuda cwgn Guar Chempedak ialah Sdr Hasmuni Hashim. Boleh tanya Izham kalau nak kenal KP ni. Dia ok!
    Cantaih? Dicawangan kami, kami bersikap pro kpd mereka yang hendak berkhidmat. Cantaih mencantaih tak ujud dlm kamus UMNO cwgn Guaq! Tapi kalau ingat nak masuk cwgn kami dan teru nak minta kerusi Naib Ketua Pemuda macam yang pernah berlaku diUMNO Pusat dulu, jgn HARAP! HE HE HE....hu hu hu

     
  5. DukeOfUMNO Says:
  6. Ya ka? Hang bukan KP cawangan Guaq ka...aku ingat ka hang la KP aku nanti...

    dak aihhh...aku tak gila jawatan aihhh...tak payah la jadi KP kaa...NKP kaaa...aku ni org haluih...mana buleh...tak layak punnnn...hehhehe...err...hang kenai Bendahari Pemuda Bahagian ka? Aku dengaq dia bakai di "up"kan oleh Basori sebagai "pewaris" dia...hehhe...apa nama tu..Anwar Ibrahim? hehhehe...macam nama De Facto aihhh...kawan baik hang ka? Ermmm...nampaknya dia orang Basori@KJ...hehehhe...any komen?

     

Post a Comment

Adap biarlah beradat

Mengenai Aku

Luahan serta pandangan dari sudut rakyat marhien. Rakyat yang akarnya adalah Melayu dan melayu itu adalah akar Tanah ini.

Tanah ini Melayu Nusantara yang punya, tetapi adat Melayu melayan tetamu umpama sedarah, melindung sahabat umpama se bapa, menyuap kawan umpama se ibu.

Adat Melayu juga bila tertindas bangun membingkas, bila di tekan bangkit melawan bila di hina terpa membela.

Fahamilah.....
Dalam adat ada kelembutan,
Dalam pendirian ada ketegasan.


Flag Counter

free counters
Related Posts with Thumbnails

BERANI BERUBAH!!!

BERANI BERUBAH!!!

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

DENYUT NADI BLOGGER PRO UMNO

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan
Maklumat di Dahulukan Fakta di Utamakan

PAPA DOLL

PAPA DOLL

BANTU KJ KELUAR UMNO

INDIKATOR

Jurublog berharap undian di atas dapat membantu memberi petunjuk kepada kj, itupun atas kenyataan oeh kj bahawa beliau akan keluar dari UMNO sekiranya ramai ahli UMNO sertai PERKASA. Inilah sahaja jasa kecil saya untuk bantu kj keluar dari UMNO.
**Ikhlas**

Twitter

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

Haramkan Parti Imigran Penjajah!

BOIKOT OLD TOWN

BOIKOT OLD TOWN

TANAK BUBUR

Twitter Updates

    follow me on Twitter

    GEJUT KEDAH!!!

    GEJUT KEDAH!!!

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA

    SATU SEKOLAH UNTUK SEMUA
    PLEASE SIGN THE PETITION FOR SSS. Click The Logo and you'll be directed to the petition.

    DARI PAS KE UMNO

    PELENGGAQ DETGUAQ